علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



درآمد یک میلیاردی مدرسه هیئت امنایی از فعالیت‌های فوق برنامه


درآمد یک میلیاردی مدرسه هیئت امنایی از فعالیت‌های فوق برنامهباشگاه خبرنگاران/ رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: گزارشاتی به دست ما رسیده است از مدرسه‌ای که دریافتی‌اش از اولیاء ناچیز و در حد صفر بوده و در مقابل مدرسه‌ای که دریافتی‌اش بابت فوق برنامه یک میلیارد تومان بوده است.

مرضیه گرد رئیس سازمان مدارس غیردولتی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت: در پایان سال تحصیلی مدارس هیئت امنایی را ارزیابی خواهیم کرد و هر مدرسه ای که نتوانسته باشد کیفیت آموزشی را ارتقاء دهد باید به وضع سابق بازگردد و آموزش و پرورش منطقه موظف است عادی شدن این مدارس را اعلام کند.

وی افزود: قبول داریم که برخی از این مدارس تحت عنوان فوق برنامه برای تامین درآمد مبالغ بالایی از اولیاء دریافت کرده اند. در حالی که وقتی مدرسه ای هیئت امنایی می شود باید از منابع بیرون از مدرسه جذب اعتبار کنند و در شوراهای آموزش و پرورش در تلاشیم وضعیت و شیوه مدیریت مدارس هیئت امنایی را به اصل خودشان بازگردانیم.

گرد با تاکید بر اینکه اگر هیئت امنا نتواند هزینه هایش را تامین کند و خانواده ها راضی نباشند ضرورتی برای ادامه فعالیتش وجود ندارد؛ گفت: پیشنهاد انحلال و بازگشت چند مدرسه به حالت عادی از سوی ما داده شده است و گزارشی را به شوراهای آموزش و پرورش در این رابطه خواهیم داد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی عنوان کرد: گزارشاتی به دست ما رسیده است از مدرسه ای که دریافتی اش از اولیاء ناچیز و در حد صفر بوده و در مقابل مدرسه ای که دریافتی اش بابت فوق برنامه یک میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: البته میزان رضایت از مدارس هیئت امنایی در شهرستان ها بالاست و معتقدیم باید آیین نامه ها به درستی اجرا شوند.



منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
فعالیت های شورای دانش آموزی دبیرستان هیئت امنایی خلبان ذاکر1