سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دبیرکل جبهه پیشگامان اعتدال اسلامی: پسابرجام بهترین زمان برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است


دبیرکل جبهه پیشگامان اعتدال اسلامی: پسابرجام بهترین زمان برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استایرنا/ دبیرکل جبهه پیشگامان اعتدال اسلامی گفت: شرایط پسابرجام بهترین زمان برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

محمد کاسبان روز جمعه در همایش بررسی اقتصاد مقاومتی در دوران پسابرجام با اشاره به اینکه دولت یازدهم با شناخت وضع موجود و فضای بین النللی و داخلی دیپلماسی خروج از تحریم را آغاز کرد، افزود: اقدامات دولت یازدهم در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی اضافه کرد: امروز فرصتی برای کشور فراهم شده تا باتوجه به آزاد شدن سرمایه های بلوکه شده٬ امکان تجارت آزاد و انتقال تکنولوژی و بازسازی صنایع و تعامل عزتمندانه با دنیا انجام شود.
کاسبان ادامه دا د: با توجه به تحریم هایی که کشور با آن مواجه بود، قیمت بالای نفت، فرصت مناسبی را برای توسعه فراهم کرد، ولی مشکلات زیادی نظیر بیکاری، تورم، مطالبات پیمانکاران و تعطیلی واحدهای صنعتی را شاهد بودیم.

دبیر کل جبهه پیشگامان اعتدال اسلامی اظهار داشت: در سفر اخیر رییس جمهوری به ایتالیا و فرانسه قراردادهای جدیدی را شاهد بودیم که باید از این ظرفیت ها به بهترین نحو استفاده کرد.
وی تدوین آمایش سرزمینی٬ شناخت زیست محیطی٬ برنامه های اقتصادی آب محور٬ حرکت به سمت استفاده از نیروی انسانی و برنامه ریزی متناسب با شرایط روز باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر کل جبهه پیشگامان اعتدال اسلامی اضافه کرد: باتوجه به انتخابات آینده وضعیت استثنایی در کشور وجود دارد که باید همت کنیم و فارغ از هیاهو و جنجال تبلیغاتی افرادی انتخاب شوند که با ورود به مجلس شورای اسلامی در جهت منافع مردم و کشور گام بردارند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
وضعیت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی