سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



احمدی‌نژاد: آزادی یعنی اگر مستکبران زدند، ما هم بزنیم


نامه‌نیوز، همزمان با روز جهانی کارگر و روز معلم محمود احمدی‌نژاد طی سخنانی گفت: مستکبران اصرار دارند که همه ظرفیت‌های علمی و فناوری، منابع ثروت و قدرت و ابزار تهاجمی صرفاً در انحصار آنان باشد. در حالی که ملت‌ها در استفاده از استعدادهای ذاتی و خدادادی خود برای تامین نیازهای طبیعی و پیشرفت و توان دفاعی‌شان، آزاد نیستند و به شدت و با خشونت منع و محدود می‌شوند.

قسمت‌هایی از سخنان احمدی‌نژاد در مصلی جیرفت:

مستکبران و سلطه‌گران آزادند زور بگویند ولی ملت‌ها آزاد نیستند از حق خود دفاع کنند.

مستکبران اصرار دارند که همه ظرفیت‌های علمی و فناوری، منابع ثروت و قدرت و ابزار تهاجمی صرفاً در انحصار آنان باشد. در حالی که ملت‌ها در استفاده از استعدادهای ذاتی و خدادادی خود برای تامین نیازهای طبیعی و پیشرفت و توان دفاعی‌شان، آزاد نیستند و به شدت و با خشونت منع و محدود می‌شوند.

– سلطه‌گران بین‌المللی آزادند اموال ملت‌ها را به بهانه‌های گوناگون غارت و مصادره کنند ولی ملت‌ها آزاد نیستند حق خود را استیفا نمایند.

– اشغالگران بین‌المللی آزادند حمله و اشغال کنند ولی ملت‌ها حق ندارند از خود دفاع کنند و به انواع تهمت‌ها، متهم می‌شوند.

– آنان آزادند به همه و به مخالفان خود انواع تهمت‌ها و افترائات را بزنند و ملت‌ها را تحقیر کنند اما ملت‌ها آزاد نیستند از خود دفاع کنند که در این صورت، افراطی، تروریست، ضد حقوق بشر یا مخالف نظم بین‌المللی معرفی خواهند شد.

– امروز هنوز روی اصل و لزوم آزادی وحد و حدود آن صحبت‌ها می‌کنند و مکاتب گوناگون عرضه می‌کنند.

– در حالی‌که انسان ماموریتی جز آزاد کردن حقیقت انسانی خودش از اسارت‌ها ندارد و حد آزادی بی‌نهایت است.


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد-تهران-خ آزادی-22بهمن92