سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتشار تصویری از قاب محافظ آیفون 7؛ بدنه باریک تر و حذف برآمدگی ماژول دوربین


انتشار تصویری از قاب محافظ آیفون 7؛ بدنه باریک تر و حذف برآمدگی ماژول دوربین

وب سایت فرانسوی «NowhereElse» امروز تصاویری منتشر نموده که ادعا می کند متعلق به یک قاب محافظ برای آیفون 7 است. بنا بر اظهارات همین منبع، تصویر زیر از داخل شرکتی به نام «Catcher Technology» به ثبت رسیده؛ شرکتی که در قالب تولید کننده قاب های محافظ برای آیفون، با اپل همکاری می کند.

اینطور که از تصاویر فاش شده مشخص است، تغییر گسترده ای در طراحی iPhone 7 ایجاد نشده و با همان زبان طراحی ساده رو به رو هستیم. این در حالیست که گویا ماژول دوربین این تلفن هوشمند نیز با بدنه پشتی دستگاه هم سطح شده و این نقص از طراحی آیفون حذف گشته.

Photo-iPhone-7-Catcher-w650

نکته دیگری که در مورد دوربین می توان گفت این است که این بار به نظر می رسد اندازه این ماژول کمی بزرگتر شده باشد. کافیست به حفره ای که برای دوربین در این قاب محافظ ایجاد شده نگاه کنید و سپس آن را با آیفون های کنونی مقایسه نمایید.

منبع فرانسوی در کنار تصاویری که مشاهده می کنید، بیان نموده که محافظ آیفون 7 اندکی از آیفون 6s باریک تر است و همچنین حذف شدن جک هدفون را نیز تایید کرده.

iPhone-7-PrePress-w650

باید توجه داشت که تا معرفی آیفون 7 دست کم هنوز ۶ ماه دیگر باقیست و نمی توان به تصاویر انتشار یافته اعتماد داشت. با این حال، قبلا سابقه داشته که تصاویر مرتبط با محصولات اپل ماه ها پیش از رونمایی رسمی منتشر شوند. لازم به اشاره است رندرهایی که در فوق مشاهده می کنید، بر اساس تصویر نشر یافته از همین قاب محافظ و اطلاعات فاش شده قبلی ساخته شده اند.

منبع: NoWhereElseAppleInsider

برچسب‌ها:آیفونآیفون ۷اپلاخبار تکنولوژیتکنولوژی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
طرح مفهومی آیفون 6 با بدنه باریک