سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه شهرکرد: افراد اهل تسامح و تساهل جایی در مجلس خبرگان ندارند


به گزارش روز جمعه دفتر نماینده ولی فقیه در استان ،حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با ائمه جماعات مساجد و روحانیون شهرستان کیار، انقلاب اسلامی را امانتی سنگین بر دوش همه روحانیون و طلاب دانست و افزود: همه توفیقات کشور از نظام جمهوری اسلامی به دست آمده و حقارتی که بر طاغوت و مستکبران در برابر این انقلاب تحمیل شده، همه برای این است که این نظام در مسیر انبیاء و اولیاء الهی قدم برداشته و در این مسیر ثابت قدم و استوار بوده است.
وی طلاب و روحانیون را در خط مقدم دفاع و صیانت از انقلاب و ارزش های اسلامی دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی از حوزه های علمیه و توسط یک عالم دینی و فقیهی وارسته شکل گرفت و اکنون نیز ولی فقیه و فرزند حوزه علمیه در رأس این انقلاب قرار دارد؛ بنابراین رسالت روحانیون در دفاع و مصون نگه داشتن انقلاب از آسیب ها سنگین تر از دیگر اقشار است.
حجت الاسلام نکونام با تاکید به ضرورت شناخت توطئه ها و خطراتی که انقلاب اسلامی را تهدید می کند، تصریح کرد: در هر مقطع خطرات مختلفی انقلاب را تهدید می کند که باید آن ها را به درستی شناخت و نسبت به آن حساس بود و برای مقابله و جلوگیری از نفوذ دشمن برنامه ریزی کرد.
امام جمعه شهرکرد استحاله نظام و انقلاب از درون را جدی ترین تهدید پیش روی انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمنان امروز تمام قد و با تمام وجود تلاش می کنند که انقلاب را از درون تهی و ناکارآمد کنند .
وی تصریح کرد: تهی کردن انقلاب از درون یعنی آن که سبک زندگی، نوع نگرش، رویکرد، تفکرو تصمیم گیری مردم را به سبک زندگی غربی تغییر دهند به گونه ای که دیگر سبک زندگی مردم از انقلاب و ارزش های اسلامی نشأت نگیرد.
حجت الاسلام نکونام افزود: دشمن می کوشد با تاثیر بر انتخابات شکل دادن مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری همسو و مطابق با افکار و نظرات خودشان، در داخل کشور نفوذ پیدا کرده و سیاست ها و اهداف شوم خود را محقق کنند.
وی تصریح کرد: خبرگان نقش اساسی را نسبت به ستون اصلی خیمه انقلاب ایفا می کند که اگر خدایی نخواسته افراد اهل تسامح و تساهل در آن ورود پیدا کنند قطعا انقلاب با خطر عظیم مواجه خواهد شد.
رییس شورای فرهنگ عمومی استان تاکیدکرد: جامعه روحانیت و ائمه جمعه و جماعات باید نسبت به مجلس خبرگان رهبری آینده حساس و دغدغه مند باشند و بکوشند با روشنگری آحاد جامعه، مجلس خبرگانی شکل بگیرد که انسان های تمام عیار صادق و ولایی و به دور از تسامح و تساهل و نگاه های مخدوش در آن حضور داشته باشند.
امام جمعه شهرکرد حال فعلی افراد را معیار و ملاک اصلی برای انتخاب نماینده اصلح خبرگان رهبری دانست و تاکیدکرد: سوابق انقلابی و مبارزاتی قبل و بعد از انقلاب، حضور در مجلس خبرگان های گذشته و منصوب امام و رهبری بودن هیچ کدام معیار و ملاک انتخاب یک فرد برای مجلس خبرگان نیست بلکه حال فعلی افراد و محرز شدن آن ملاک و معیار برای انتخاب است.
7360/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سپردن وصیتنامه امام به آستان قدس رضوى و مجلس خبرگان