سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هفت فناوری در فن بازار زنجان رو نمایی شد


حمید نجفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فن بازار نخستین برنامه پیش بینی شده برای هفته پژوهش استان زنجان بود که با حضور استاندار و 52 شرکت از سراسر این استان آغاز به کار کرد.
وی با بیان اینکه متولی برگزاری فن بازار پارک علم و فناوری تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان بود، از حضور 26 شرکت از پارک علم و فناوری در این برنامه خبر داد.
نجفی اظهار کرد: برنامه ریزی گسترده ای انجام شد که بتوان از شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و فناوری و دارای محصول تولیدی که حرفی برای گفتن دارند دعوت شود.
رئیس کمیته ارزیابی و رونمایی فن بازار زنجان گفت: در مجموع 52 شرکت از خود پارک علم و فناوری، دانشگاه زنجان، پارک علم و فناوری دانشگاه زنجان، شهرستان ابهر، و تمام شرکت های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح استان در فن بازار شرکت کردند.
وی خاطرنشان کرد: در فن بازار که با حضور جوانان تحصیل کرده و فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد، از هفت محصول برای نخستین بار که به تایید کمیته ارزیابی و داوری رسیده بود رونمایی شد.
نجفی ادامه داد: امروز در فن بازار یکی از شرکت های دانش بنیان از اختراع جدید خود به نام استارتر رو نمایی کرد که این دستگاه که برای نخستین بار توسط این شرکت تولید شده است، توانایی شارژ دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی را دارد.
رئیس کمیته ارزیابی و رونمایی فن بازار زنجان گفت: دانشگاه زنجان دو محصول در زمینه تولید گرانول و رنگ دانه ها با استفاده ازفناوری نانو را داشت که از آنها نیز در فن بازار رونمایی شد.
وی به رونمایی از نخستین و بزرگترین نرم افزار گردشگری ایران در فن بازار اشاره کرد و این نرم افزار را دارای توانایی معرفی تمام مناطق گردشگری کشور به سه زبان مختلف برشمرد.
نجفی افزود: محصول دیگر که در این برنامه رونمایی شد، استودیو آموزش زبان است که در نوع خود فناوری جدیدی محسوب می شود.
رئیس کمیته ارزیابی و رونمایی فن بازار زنجان گفت: در فن بازار از یک نیمکت که یک شارژر خورشیدی است و کاربری های مختلفی دارد نیز رونمایی شد.
وی یادآورشد: این نیمکت علاوه بر آنکه از طریق انرژی خورشیدی برق مورد نیاز برای شارژ گوشی، لب تاپ و تبلت را فراهم می کند، مجهز به سیستم وای فای است می توان از آن اینترنت دریافت کرد و یک نوآوری جدید محسوب می شود که می توان از آن در بسیاری از اماکن روباز همچون پارک ها، رستوران ها بهره برد.
نجفی تاکید کرد: در مجموع با فن بازار نشان داده شد که این استان در عرصه فناوری توانمندی های بسیاری دارد و هدف نیز معرفی ظرفیت های موجود بود که با حضور گسترده مسئولان بخش دولتی و خصوصی این هدف محقق شد.
3001/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آخر جنگ كه ندید مجتبی از قزوین خروس زنجان رو تو زنجان ز