سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضوشورا: طرح زیرگذر گلشهر هدیه شهرداری و شورا به مردم گرگان بود


به گزارش ایرنا صفرعلی پائین محلی شنبه شب در نشست رسمی شورای شهر گرگان اظهار داشت: کاهش ترافیک در این نقطه از شهر از مزایای مهم ایجاد زیرگذر گلشهر است.
وی بر لزوم عملیاتی شدن تقاطع های غیر همسطح دخانیات و شهید صیاد شیرازی نیز در آینده نزدیک تاکید کرد.
زیرگذر گلشهر ( در مسیر ناهارخوران گرگان) که با اعتبار 11 میلیارد و 700 میلیون ریال در مدت 7 ماه احداث شد، عصر پنجشنبه گذشته در آئینی با حضور شهروندان و مسئولان شهر گرگان موردبهره برداری قرار گرفت.

*بسیج نگهبان انقلاب و دستاوردهای آن است
این عضو شورای شهر گرگان با تبریک هفته بسیج گفت: این نهاد مردمی نگهبان انقلاب و دستاوردهای آن و جهاد کننده در راه خدا است.
وی اضافه کرد: باید از ظرفیت های این نهاد مردمی بیش از گذشته در پیشرفت و تعالی انقلاب بهره گرفته شود.

*تجلیل از14 شهید 5 آذر 57 گرگان
نایب رئیس شورای اسلامی همچنین با تجلیل از مقام شامخ 14شهید 5 آذر سال 57 در شهر گرگان، گفت: این روز در نزد مردم این شهر بیادماندنی است، زیرا مردم برای مبارزه با نظام ستمشاهی بپا خاستند و شماری از آنان توسط نیروهای رژیم استبدادی پهلوی به شهادت رسیدند.
پائین محلی همچنین از برگزاری آیین های ویژه گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و 14 شهید پنج آذر گرگان خبر داد.
در 5 آذر سال 57 در تظاهرات مردم گرگان علیه رژیم شاهنشاهی 14 نفر شهید و 150 نفر جانباز شدند.

*شهرداری گرگان راهکار خروج از رکود در ساخت و ساز ارائه کند
دیگر عضو شورای شهر گرگان نیز در نطق پیش از دستور خود در راستای توسعه همه جانبه شهر از شهرداری خواست که راهکار خروج از رکود دربخش ساخت و ساز را ارائه کند.
اسدالله کبیر افزود: دو سال اخیر ساخت و ساز در این شهر با رکود مواجه شده درحالی که بیشتر درآمد شهرداری از این محل است.
وی گفت: به شهرداری پیشنهاد می شود تمهیداتی برای رونق ساخت و ساز در این شهر به ویژه در اراضی خالی در مناطق توسعه نیافته برای سال 95 در نظر بگیرد.

* توجه ویژه به توسعه حمل و نقل درون شهری گرگان
کبیر اضافه کرد: شهرداری گرگان برای توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه در بخش اتوبوس ها در سال 95 تلاش کند، زیرا در سال های اخیر اعتبار خوبی در این حوزه اختصاص نیافته است.
وی پیشنهاد کرد که برای سال آینده 50 میلیارد ریال اعتبار خارج از بودجه به بخش اتوبوس های درون شهری اختصاص داده شود تا ارائه خدمات در این ناحیه به شهروندان پررنگ تر شود.

*رونق بازسازی بافت قدیم گرگان
کبیر با اشاره به اینکه شهر گرگان دارای بافت قدیمی با ارزش است، از شهرداری خواست برای بازسازی بافت قدیمی آن اعتبار خوبی در نظر گرفته و اقدام کند.
وی افزود: سال های قبل اعتباراتی از سوی شهرداری در نظر گرفته شده ولی بازسازی بافت قدیم در شهر عملیاتی نشده است.
وی اضافه کرد: با سرمایه گذاری در بازسازی بافت قدیم در شهر گرگان، می توان از این آثار با ارزش به عنوان خانه فرهنگ استفاده کرد و زمینه جذب گردشگر را فراهم نمود.

*توجه بیشتر به ایجاد پارک در شهرک ها و محله های حاشیه شهر
عضو شورای اسلامی گرگان همچنین خواستار توجه بیشتر شهرداری به ایجاد پارک و فضای سبز در شهرک ها و محله های حاشیه این شهر شد.
وی افزود: اکنون شهرک ها و محله های حاشیه این شهر از جمله شهرک ها و محله ها سپاه، امام خمینی ، انجیراب، عفاف؛ اسلام آباد، شریعتی از امکانات رفاهی و تفریحی برخوردار نیستند.
کبیر اضافه کرد: شهرداری گرگان باید حداقل 200 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد پارک و فضای سبز در حاشیه این شهر در نظر بگیرد و با توجه به اولویت نسبت به ایجاد پارک ها و فضای سبز اقدام کند.

*تیم بسکتبال گرگان در رقابت ها خوب ظاهر شده است
کبیر گفت: امسال تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر باشگاه های کشور خوب ظاهر شد و نیاز دارد برای تداوم حضور خوب خود پست های 5 گانه آن ترمیم شود.
وی که سابقه حضور در تیم بسکتبال شهرداری گرگان را دارد، افزود: شهردار گرگان به کادر فنی تیم برای جذب بیشتر بازیکن مساعدت کند.
به گفته وی فعالیت بسکتبال گرگان با هویت شهروندان گرگانی پیوند خورده است.
تیم بسکتبال گرگان از 17 سال قبل زیر پوشش حمایت مالی شهرداری گرگان می باشد.

*شهرداری اجرای طرح های گردشگری گرگان را در دستور کار قرار دهد
عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شهرداری همان طور که به اجرای طرح های عمرانی توجه دارد، طرح های گردشگری این شهر را در دستور کار قرار دهد.
وی افزود: شهرداری گرگان 12 طرح عمرانی و 20 طرح گردشگری تفریحی برای این شهر در دستور کار قرار داده، درحالی که اجرای طرح های عمرانی پررنگ تر است.
وی ابراز امیدواری کرد که اجرای طرح های گردشگری تفریحی در این شهر برای سال های 96 و 95 در دستور کار شهرداری گرفته شود.
به گفته وی بهره مندی از طرح های گردشگری تفریحی در این شهر باعث درآمد پایدار برای شهرداری می شود.
در این نشست فائزه عبداللهی، ابراهیم جرجانی و ناصر گرزین از اعضای شورای اسلامی گرگان نیز مطالبی بیان کردند.
دویست و سی و سومین نشست شورای اسلامی شهر گرگان با حضور 10تن از اعضا برگزار شد.
6204/1648

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اظهارات مشاور پروژه زیرگذر میدان معلم گرگان