سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پاكسازی بوستان كوهستان كنگاور، به مناسبت روز جهانی زمین پاك


رئیس اداره محیط زیست كنگاور در حاشیه مراسم گرامیداشت روز زمین پاك در كنگاور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هدف از این حركت نمادین را فرهنگ سازی در جهت داشتن محیط زیست سالم بیان كرد و گفت: داشتن محیط زیست سالم یك مساله حیاتی است.
مهرداد شهبازی ضمن بیان این مطلب كه شعار امسال روز هوای پاك، درختان برای زمین و زمین برای زندگی؛ بیان كرد: مدارس، دانشگاه ها و رسانه ها نقش مهمی در فرهنگ سازی و استفاده از ناوگان های عمومی در سطح شهر دارند.
شهرستان كنگاور در گلوگاه ورودی استان كرمانشاه از طرف استان همدان قرار گرفته و یكی از مهمترین مناطق گردشگری استان به حساب می آید.
همین مساله سبب شده متاسفانه در فصول گردشگری ما انباشته شدن زباله های فراوانی را در مناطق گردشگری این شهرستان شاهد باشیم.
48 سال پیش در سال 1967 میلادی مصادف با 1347 هجری شمسی با پیشنهاد فردی به نام جان مك مونل در همایشی در سازمان یونسكو؛ 22 آوریل مصادف با دوم اردیبهشت ماه به نام روز جهانی زمین پاك نامگذاری شد.
شهرستان كنگاور با 85 هزار نفر جمعیت در 94 كیلومتری شرق كرمانشاه قرار دارد.
7447/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
روز جهانی دیابت شهرداری تهران بوستان ولایت صبحانه سالم