سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شماره تلفن 120 آماده پاسخگویی به زائرین اربعین حسینی


به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نوراله خادم گفت: این مرکز تلفن از ابتدای آذر مصادف با 10 ماه صفر فعالیت خود را آغاز می کند و بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات حوزه ترافیک جاده ایی و حوادث راه های این استان و شهرستان مرزی مهران و دریافت گزارش تصادفات جاده ایی و ترافیکی است.
وی اظهار کرد: مرکز تلفن 120 مربوط به دریافت گزارش حوادث ترافیکی در استان ایلام و شهر مرزی مهران است و آماده پاسخگویی در این حوزه ها به زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) است.
سرهنگ خادم با اشاره به اینکه زائران در استان ایلام می توانند هر نوع ترافیک جاده ای و یا حوادث و سوانح احتمالی را از طریق شماره تلفن 120 به پلیس اطلاع دهند، افزود: تلفن های 110 فوریت های پلیسی، 120حوادث رانندگی 120 و 197 انتقادات و پیشنهادات پلیس ایلام بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به زائرین در ایام اربعین حسینی هستند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از زائرانی که قصد خروج از مرز بین المللی مهران را دارند توصیه کرد با توجه به کوهستانی بودن جاده های مواصلاتی استان ایلام حتما با صبر و حوصله رانندگی کرده و از هرگونه شتاب و عجله و همچنین ارتکاب تخلفات منجر به حوادث ناگوار، پرهیز کنند.
9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
راهنمای زائرین اربعین حسینی