سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رزرو اینترنتی ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان از فردا/ میانگین هزینه یک شب اقامت «۲۰ هزار تومان» است


فرشید سیاری مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان برای تعطیلات نوروز از چه زمانی شروع به فعالیت می‌کند؟»، اظهار داشت: ثبت نام اینترنتی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان از 9 اسفند آغاز می‌شود و تا 25 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: حداقل 20 درصد از فضاهای اسکان نوروزی از طریق ثبت‌نام اینترنتی قابل رزرو خواهد بود و افرادی که امکان ثبت‌نام اینترنتی ندارند می‌توانند حضوری و پس از آخرین روز فعالیت مدارس در اسفند ماه به ستادهای اسکان مراجعه کنند.

سیاری در خصوص میزان فضاهایی که در نوروز به فرهنگیان خدمت رسانی می‌کند، خاطرنشان کرد: حدود 10 هزار مدرسه و 100 هزار کلاس درس در ایام تعطیلات نوروز به فرهنگیان خدمت رسانی می‌کنند.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مدارس و کلاس‌های درس دارای درجه بندی در خصوص خدمت رسانی هستند، گفت: امسال ضمن خدمت رسانی مطلوب به فرهنگیان، تعرفه‌های اسکان نوروزی هیچ تغییری نسبت به گذشته ندارد.

وی گفت: میانگین هزینه‌ای که بابت یک شب اقامت در ستادهای اسکان نوروزی از فرهنگیان دریافت می‌شود، 20 هزار تومان است.

سیاری تصریح کرد: بیمه حوادث و مسئولیت مدنی برای عوامل اجرایی و مهمانان به شکل متمرکز پیش بینی شده است و سعی کردیم با نوسازی تجهیزات امکانات مناسبی در اختیار فرهنگیان قرار دهیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/9G0RNM


ویدیو مرتبط :
ر‌ها شدن پروژه ان جی ال خارک با صرف هزینه بیش از دو هزار میلیارد تومان