سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عبدالملک الحوثی: آمریکا متجاوز واقعی به یمن است


به گزارش پایگاه خبری العهد از صنعا، عبدالملک الحوثی روز چهارشنبه در سخنرانی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در جمع هزاران یمنی در صنعا، گفت: ملت بزرگ یمن به رغم فشار ها و تجاوزهای ظالمانه عربستان و هم پیمانانش، همواره به ارزش های اسلامی پایبند بوده است.
وی همچنین شرایط بدکنونی امت اسلامی را نتیجه انحراف بسیاری از کسانی دانست که از ارزش های اسلامی دور شده و به صف دشمنان پیوسته اند.
الحوثی افزود: جاهلان های امروز، عربستان، آمریکا، امارات و سایرین هستند که نسبت به تجاوزها، جنایت ها و نیز استفاده از سلاح هایی که برای کشتار هزار زن و کودک استفاده می شود، بی تفاوت هستند.
وی همچنین با یادآوری اینکه ملت یمن هرگز زیر بار ظلم و زورگویی نخواهند رفت افزود: ما برای حفظ کرامت و سیادت خود در برابر دشمن زورگو ایستادگی می کنیم.
ملت یمن همچنان در برابر تهاجم بی وقفه عربستان و متحدانش که از اوایل سال جاری به یمن شروع شد، مقاومت و پایداری می کنند.
خاورم**9365**1486**1010

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عبدالملک الحوثی و پدرش