سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رویترز: یکی از مظنونان تیراندازی کالیفرنیا سال‌ها در عربستان زندگی کرده است


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رویترز، روز جمعه، گزارش داد «تشفین مالک»، یکی از مظنونان تیراندازی مرگبار کالیفرنیا، سال‌ها در عربستان زندگی کرده است. 

رسانه‌های آمریکایی، از جمله «سی‌ان‌ان»، روز جمعه گزارش داده‌اند «تشفین مالک» 27 ساله، همسر «سید رضوان فاروق»، مظنون اصلی تیراندازی روز چهارشنبه در شهر «سن‌برناردینو» در ایالت کالیفرنیا در شبکه‌های اجتماعی با گروه تروریستی داعش اعلام بیعت کرده است. 

دو مقام پاکستانی به رویترز گفته‌اند خانم «مالک» که اصالتاً پاکستانی است، 25 سال پیش از پاکستان به عربستان سعودی سفر کرد، اما چند سال پیش بار دیگر برای تکمیل تحصیلاتش در رشته داروسازی به پاکستان بازگشت. 

به گفته این دو مقام پاکستانی، او حدود 5 یا 6 سال پیش از عربستان به پاکستان بازگشته تا تحصیلاتش در دانشگاه «بهاءالدین ذکریا» به اتمام برساند. 

یکی از بستگان تشفین مالک می‌گویند مقامات اطلاعات پاکستان برای دریافت اطلاعات درباره تیراندازی مرگبار کالیفرنیا که 14 کشته و زخمی به همراه داشت با وی تماس گرفته‌اند. 

رسانه‌های آمریکایی پیش از این گزارش داده بودند سید رضوان فاروق، همسر «تشفین مالک» نیز چندین بار به عربستان سفر کرده و در جریان یکی از همین سفرها با او آشنا شده و ازدواج کرده است. 

انتهای پیام/ 

http://fna.ir/38WNQD


ویدیو مرتبط :
تیراندازی پلیس به یکی از مظنونان حمله تروریستی با جلیقه انتحاری تقلبی