فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آموزش عمومی قرآن در برنامه «شکوه آیات» رادیو قرآن


به گزارش خبرگزاری فارس؛ «شکوه آیات» عنوان برنامه‌ای از رادیو قرآن است که از شنبه تا پنجشنبه هرهفته با هدف آموزش عمومی قرآن با محوریت آیات موضوعی از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

ترغیب مخاطبان به حفظ آیات معروف و پرکاربرد قرآن و بهره‌مندی از آیات و مضامین آنها در زندگی مهمترین هدف پخش این برنامه است. این طرح با محوریت حفظ آیات پرکاربرد قرآن و آموزش مفاهیم آیات سعی دارد ضمن ترغیب مخاطبان به حفظ موضوعی قرآن، زمینه ورود مضامین اجتماعی و اخلاقی قرآن را به متن زندگی عموم فراهم کند.

آموزش روخوانی و روانخوانی آیات کوتاه و پرکاربرد، شرح مضامین اخلاقی و اجتماعی آیات موضوعی، آموزش نحوه به کارگیری آیات و مضامین آنها در رفتار و گفتار روزانه، زمینه‌سازی برای ورود بیشتر قرآن به متن زندگی، آشنایی بیشتر مخاطبان با آیات مشابه و مضامین مشترک در سور مختلف از دیگر اهداف این برنامه است.

این برنامه کاری از گروه قرآن و آموزش رادیو قرآن است که به تهیه کنندگی منیژه جوادی و کارشناسی مصطفی عباسی مقدم و کریم دولتی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10:45 به مدت 10 دقیقه از رادیو قرآن پخش می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قرائت آیات قرآن کریم توسط نونهالان بهشت قرآن اهواز