سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو شورای شهر تهران: اصلاح طلبان در انتخابات مجلس حضور حماسی داشته باشند


به گزارش ایرنا غلامرضا انصاری دوشنبه شب درجمع طرفداران دونامزد اصلاح طلب راهیافته به مرحله دوم انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا در همایش طلوع صبح امید و سلامت، اظهارداشت: با انسجام و هماهنگی به نامزدهای راهیافته به مرحله دوم از لیست اصلاح طلبان رای داده و آنان را به مجلس بفرستیم.
وی از اصلاح طلبان خواست هر نفر، 10 نفر را برای رای دادن به نامزد اصلاح طلب راهیافته به مرحله دوم در شهرستان ها تشویق كند.
عضو شورای شهر تهران اضافه كرد: ما (اصلاح طلبان) باید رای كافی و با عقلانیت بدهیم.
انصاری با بیان اینكه باید در برابر مردم سرتعظیم فرود آوریم، وعده دیدار را در روز 10 اردیبهشت و در پای صندوق ها و رای به نامزدهای لیست اصلاح طلبان و برگزاری جشن پیروزی در روز 11 اردیبهشت در حوزه های انتخابیه اعلام كرد.
انتخابات مرحله دوم مجلس دهم شورای اسلامی 10 اردیبهشت سال 95 همزمان با دیگر نقاط كشور در سه حوزه انتخابیه استان گلستان نیز برگزار می شود.
مردم استان یك میلیون و 850 هزار نفری گلستان هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند كه سه نماینده در دور اول انتخابات در هفتم اسفند به مجلس راه یافتند و تكلیف چهار نماینده دیگر از سه حوزه انتخابیه روز دهم اردیبهشت امسال مشخص می شود.
بر اساس اطلاعیه شماره 59 ستاد انتخابات وزارت كشور در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا از مجموع 246 هزار و 74 آرای صحیح ماخوذه عبدالغفور امان زاده 48 هزار و 894 رای، نورمحمد تربتی نژاد 47 هزار و 467 رای، نبی هزار جریبی 45 هزار و 94 رای و سیدعلی طاهری 43 هزار و 301 رای مردم را از آن خود كردند و به مرحله دوم انتخابات مجلس راه یافتند.
حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا دارای دو كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
6203/1648 / 1539

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عملکرد اصلاح طلبان در شورای شهر.77