سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرفه ممتد هیلاری کلینتون هنگام حرف زدن درباره ایران+ فیلم و عکس


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مناظره نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری در آیووا در حالی برگزار شد که هیلاری کلینتون هنگام سخن گفتن از ایران صدایش گرفت و برای رها شدن از سرفه‌های ممتد مجبور به خوردن قرص شد.

هیلاری کلینتون، بامداد امروز دوشنبه در مناظره نامزدهای دموکرات آمریکا حضور یافت و در بخشی از این مناظره گفت موضع آمریکا در قبال ایران باید «بی‌اعتماد باش، اما راستی‌آزمایی کن» باشد. 

او افزود: «من به هر تحریمی علیه ایران که قابل تصور است رأی موافق دادم. نه تنها فقط تحریم نفت و گاز، بلکه تحریم پسته. همه تحریم‌ها. ما این تحریم‌ها را خواستیم».

هیلاری کلینتون همچنین با ادعای نقض احتمالی برجام توسط ایران گفت:‌«باید عواقبی برای این موضوع باشد و باید تحریم‌ها سریعا دوباره اعمال شوند».

او در حالی این اظهارات را مطرح کرد که حین این سخنان،‌ ناگهان صدایش گرفت و سرفه‌های ممتد او با اظهارات ضد ایرانی‌اش همزمان شنیده می‌شد.

کلینتون که شدیدا سرفه می‌کرد،‌ درباره ایران گفت :‌«ما باید اطمینان حاصل کنیم که ایران این موضوع را بفهمد که اگر بخواهند به سمت سلاح بروند،‌آمریکا مانع آنها خواهد شد و با قاطعیت اقدام خواهیم کرد».

وی که سرفه‌هایش بند نمی‌آمد، در ادامه گفت: «شخصیت ایران تغییر نکرده است و آنها عزم ما را با اقداماتشان خواهند سنجید اقداماتی چون آزمایش موشک باالستیکشان. من خوشحالم و از تحریمهای تازه علیه ایران در موضوع حمایتشان از تروریسم و برنامه موشکی آنها، نقض حقوق بشر، بازداشت آمریکایی‌ها و رفتارهای دیگری چون جرایم سایبری حمایت می‌کنم».

وزیر خارجه سابق دولت اوباما پس از آن، با صدای گرفته سراغ سوریه و حزب‌الله هم رفت. او که همچنان سرفه می‌کرد، در اینباره تاکید کرد:‌«باید تا انجایی که می‌توانیم سخت روی راه‌حل سیاسی در سوریه کار کنیم چون شاید هدف واقعی ایران کنترل کردن سوریه باشد و یا در اختیار داشتن مناطقی در این کشور نزدیک درهای ورودی اسرائیل و حفظ ارتباط با حزب‌الله باشد».

 

انتهای پیام/

http://fna.ir/VBI4DQ


ویدیو مرتبط :
هیلاری کلینتون در پارتی!