فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کتب­ ارتباطات و رسانه


به گزارش خبرگزاری فارس، در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های ارتباطات، رسانه، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی، بازاریابی و تبلیغات و مدیریت رسانه عرضه می‌شود.

برپایی نمایشگاه عکس با عنوان «کتاب و کتاب‌خوانی در آیینه تصویر»، برپایی نشست‌های تخصصی در حوزه کتاب و ارتباطات و رونمایی تازه­های نشر در این حوزه‌ها از جمله برنامه­هایی است که در کنار این نمایشگاه اجرایی خواهد ‌شد.

نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب­های ارتباطات و رسانه از ۲۶ الی ۳۰ آبان‌ماه ۹۴ در نگارستان شهر واقع در کوی نصر، خیابان علیالی، بوستان گفتگو برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این ایام از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند. ­

این نمایشگاه به همت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و مشارکت شرکت انتشارات سروش، مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه­‌ها، انتشارات سیمای شرق، انتشارات سیته، انتشارات کارگزاران روابط‌عمومی، ماهنامه مدیریت ارتباطات و فصلنامه رسانه برپا می‌شود.

عرضه کتاب‌ها در این نمایشگاه با تخفیف ۳۰ درصدی صورت خواهد گرفت.

****

برگزاری نمایشگاه کتاب در دانشگاه الزهراء

به گزارش روابط عمومی کانون اندیشه جوان، دفتر تبلیغ و توزیع‌ آثار کانون اندیشه جوان به مناسبت هفتهٔ کتاب اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب می‌نماید. این نمایشگاه از تاریخ ۲۳/۰۸/۱۳۹۴ لغایت ۲۸/۰۸/۱۳۹۴ با مشارکت دفتر فرهنگی دانشگاه الزهرا (سلام­الله­علی‌ها) دایر می‌باشد. کلیهٔ محصولات کانون اندیشه جوان در این نمایشگاه با تخفیف ۲۰% عرضه می‌گردد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۹۷۰۸۴۰ تماس حاصل نمایند.

****

بوستان کتاب به مدت یک هفته نمایشگاه می‌شود

همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی، شعب بوستان کتاب در شهرهای قم، اصفهان و مشهد، از روز یکشنبه تا پایان هفته (۲۴ تا ۲۹ آبان ۹۴)، به مدت یه هفته در خدمت هموطنان و علاقه مندان به کتاب خواهد بود.

مهدی محدثی در خصوص تخفیف ویژۀ این نمایشگاه تصریح کرد: «طی این نمایشگاه، کلیه آثار بوستان کتاب، اعم از آثار چاپ شده توسط بوستان کتاب و نیز کتاب‌های مبادله‌ای با ناشران دیگر، با تخفیف ویژه و تا سقف ۱۵درصد عرضه می‌شوند. همچنین فروشگاه‌های موسسه، در پذیرش بن کتاب و کارت‌های اعتباری خرید کتاب محدودیتی ندارند.»

وی این اقدام را کمترین کار برای ناشران بر شمرد و گفت: «با توجه به مقوله گرانی کاغذ و خدمات چاپ، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در کشور و تخفیف‌های ویژه به بهانه هفته کتاب، می‌تواند در بسترسازی برای ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی، مفید باشد و علاقه مندان به مطالعه کتاب‌های سودمند، کتاب‌های مورد نیاز خود را در موضوعات مختلف علمی و دینی تهیه نمایند.»

 موسسۀ بوستان کتاب، با داشتن ۳۵۳ اثر برگزیده در جشنواره‌های بین المللی خارجی و داخلی ۳۰ نوبت ناشر برگزیده کشور شناخته شده است که علاوه بر شعبات سه گانه در قم، دو شعبه در اصفهان، یک شعبه در تهران و شعبه‌ای نیز در مشهد دارد که نشانی و تلفن این شعب به شرح زیر است:

قم- فروشگاه مرکزی: چهارراه شهدا. تلفن ۷- ۳۷۷۴۲۱۵۵

قم – فروشگاه تخصصی کودک و نوجوان: چهارراه شهدا. نبش خیابان ارم. تلفن ۳۷۷۷۳۱۷۹

قم – فروشگاه مجتمع ناشران: خیابان معلم. مجتمع ناشران. تلفن ۳۷۸۴۲۵۸۹

تهران – فروشگاه شماره ۲: میدان فلسطین، خیابان طوس، کوچه تبریز، پلاک ۳۰، تلفن: ۸۸۹۵۶۹۲۲

مشهد- فروشگاه شماره ۳: چهارراه خسروی. مجتمع یاس. جنب دفتر تبلیغات اسلامی. تلفن ۳۲۲۳۳۶۷۲

اصفهان- فروشگاه شماره ۴: چهارراه کرمانی. جنب دفتر تبلیغات اسلامی. تلفن ۳۲۲۲۰۳۷۰

اصفهان- فروشگاه شماره ۵: میدان انقلاب. جنب سینما ساحل. تلفن ۳۲۲۲۱۷۱۲

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان