سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آپدیت جدید فیس بوک اعتراض کاربران را برانگیخت


آپدیت جدید فیس بوک اعتراض کاربران را برانگیختباشگاه خبرنگاران/ آپدیت جدید فیس بوک بر خلاف انتظار عمل کرده و موجب اعتراض کاربران شد.
فیس بوک به تازگی ایموجی های جدیدی را به این شبکه اجتماعی اضافه کرد که برخلاف انتظار کاربران عمل می کنند.

این پنج شکلک یا ایموجی به کاربران این امکان را می دهند که احساسات خود را مثل "عشق"، "قهقهه" ، "ناراحتی" یا "عصبانیت" در رابطه با هر پست ابراز کنند، ولی خبر بد اینکه فیس بوک درمورد هر پنج ایموجی یک طور عمل نمی کند به طوری که وقتی شما از یک پست خوشتان نمی آید و از ایموجی "عصبانیت" و " ناراحتی" استفاده می کنید، آن پست یا خبر به اندازه پست هایی که دوست داشته اید روی نیوز فید شما ظاهر می شود.

در واقع شما وقتی یک پست را دوست ندارید و به آن امتیاز منفی می دهید، مسلما باید کمتر از پستی که آن را دوست داشته اید روی نیوز فید شما ظاهر شود ولی عملکرد فیس بوک در این مورد برعکس است و پست هایی که خوشتان نیامده با احتمال بیشتری روی الگوریتم فیس بوک شما ظاهر می شوند.

فیس بوک از رفع این مشکل در آینده ای نزدیک خبر داد.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مشاوره تمام کاربران فیس بوک