سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دمیرتاش: حزب حاکم ترکیه شاخه سیاسی داعش است


دمیرتاش: حزب حاکم ترکیه شاخه سیاسی داعش استایرنا/ صلاح الدین دمیرتاش رهبر حزب کردی دموکراتیک خلقهای ترکیه مدعی شد : حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه با کشت و کشتار در مناطق کردنشین این کشور مانند شاخه سیاسی داعش عمل می کند.

به گزارش پایگاه خبری روزنامه جمهوریت ، دمیرتاش که در شهر کردنشین دیاربکر در کنفرانسی سخن می گفت، افزود: دولت آنکارا علیه کردهای مخالف در مناطق کردنشین این کشور قتل عام براه انداخته است.
وی با بیان اینکه جوانان کرد برای مقابله با دستور حزب حاکم برای کشتار آنان به ساخت سنگر و حفر خندق دست زده اند، افزود: دولت با استناد بر اینکه کردها خندق حفر کرده اند و سنگر ساخته اند قتل عام به راه انداخته است.
دمیرتاش در ادامه اضافه کرد : اگر می خواهید بدانید ترور یعنی چه ، به شهرهای کرد نشین سور و جیزره در جنوب شرق ترکیه سفر کنید، تمام جهان اگر می خواهد بداند ترور چیست به این شهر ها که به دست دولت تبدیل به خرابه شده اند و دهها کشته داده اند ، سفر کنند.
وی با ادعای اینکه حزب حاکم عدالت و توسعه هم در داخل ترکیه و هم در خارج ترور را هدایت می کند ، اضافه کرد : سخنان احمد داود اوغلو نخست وزیر ترکیه در خصوص حلب و اعزاز سوریه نیز نشانگر حمایت های آنان از تروریستهای داعش است .
دمیرتاش افزود: داود اوغلو می گوید اعزاز سقوط نخواهد کرد ، چه کسانی در اعزاز هستند؟ جبهه النصره، جبهه احرار الشام و گروه های وابسته به داعش ، این سیاست غیر از حمایت آشکار از ترور چه می تواند باشد؟ متاسفانه حزب عدالت و توسعه اکنون به عنوان شاخه سیاسی داعش عمل می کند.


منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
انتقاد از عملکرد 13ساله حزب حاکم در ترکیه