سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ضرورت حمایت از زنان و کودکان درکشورهای درگیرجنگ و اقدامات تروریستی


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوی، الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری در دیدار امروز -چهارشنبه- با 'اودلیسه نورهیم'سفیر نروژ در تهران، اظهارداشت: وکلای زن در منطقه و جهان می توانند در کشورهای درگیر در جنگ و حملات تروریستی، از حقوق زنان و کودکان دفاع کنند.
وی همچنین آشنایی زنان و کودکان با حقوق خود را از ضروریات عصر کنونی دانست و گفت: در این زمینه ضمن هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش، دوره هایی برای آشنایی این قشر از جامعه با حقوق خود در نظر گرفته شده است.
امین زاده با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ های بومی در اجرای طرح های حقوقی، خصوصا طرح های مربوط به زنان و معلولین گفت: قوانین و مقررات هر کشوری بر اساس فرهنگ آن کشور وضع شده اند و هدف ما اعمال فرهنگ بومی و دینی کشورمان است که در تلاش هستیم بر این اساس یک منشور طراحی کنیم.
سفیر نروژ در تهران نیز در این دیدار با تایید ضرورت هماهنگی برای حمایت از حقوق زنان و کودکان گفت: در کشورهایی که درگیر جنگ و تروریسم هستند، زنان بیش از دیگر اقشار جامعه آسیب پذیر هستند و ما باید برای حمایت از آنان بر تلاشهای خود بیفزاییم.
به گزارش ایرنا، سفیر نروژ و چند تن از استادان علوم ارتباطات دانشگاه اسلو این هفته با آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز دیدار داشتند.
همچنین وی به همراه هیاتی اقتصادی روز یکشنبه در سفری دو روزه به استان خراسان جنوبی با هدف جمع آوری اطلاعات اقتصادی و زمینه های سرمایه گذاری نروژ در نشست بررسی همکاری اقتصادی این استان با نروژ شرکت کرد.
سیام**3070**1449

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اعلام حمایت شبکه‌های وهابی از گروه تروریستی داعش و حملات تروریستی اخیر در تهران