سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان: تقاطع سه راهی نهاوند اصلاح می شود


محمد رودباری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این طرح توسط مشاور قبل از وقوع تصادفات اخیر در این منطقه طراحی شده و اکنون در حال اجرا است که برای اتمام آن یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است.
وی با بیان اینکه این طرح ادامه احداث محور نهاوند - بروجرد است که امسال هشت کیلومتر از آن بهره برداری شده است گفت: 500 متر آن باقی مانده که بهره برداری می شود.
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح این محور چهار خطه می شود و با جداسازی محورها و با نصب حافظ میانی، دور برگردان های مناسبی برای این محور ایجاد می شود.
رودباری با بیان اینکه تصادفات دو هفته گذشته در این محور مربوط به بی احتیاطی رانندگان بوده و جاده تاثیری در این تصادفات نداشته است گفت: این نقطه حادثه خیز نیست با این حال برای رفع مشکلات احتمالی علائم، تابلو و سرعتگاه در این هفته برای این محور نصب شده است که با این اقدام فیزیکی جلوی سرعت رانندگان گرفته شود.
وی بی احتیاطی رانندگان، رعایت نکردن محدوده سرعت و بی توجهی رانندگان به علائم را از دلایل اصلی تصادفات در این محور عنوان کرد و گفت: اگر تصادف به دلیل مشکلات جاده بود در نظر پلیس اعمال می شد اما این گونه نبوده است.
روباری ابراز امیدواری کرد که با نصب سرعتگاه و ساماندهی این محور که با اعتبار حدود 600 میلیون ریال در این هفته انجام شد، هیچ تصادفی در این محور رخ ندهد.
بامداد جمعه هفته گذشته یک دستگاه پژو 405 که به سمت نهاوند در حال حرکت بود در سه راهی شعبان به علت تشخیص نادرست از محدوده جاده واژگون شد که در اثر این حادثه دو نفر زن در دم کشته و یک کودک سه ساله نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
دو هفته قبل نیز تصادف مرگبار دیگری در این محل به وقوع پیوست که در این حادثه چهار نفر کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند .
هفته گذشته نیز امام جمعه نهاوند در خطبه های نمازجمعه به سانحه تصادف در سه راهی شعبان اشاره کرد و گفت: مسئولان به داد مردم در این قتلگاه که ماهانه و سالانه تعداد زیادی از افراد را به کام مرگ می فرستد برسند و توجهی نیز به این شهرستان داشته باشند .
سه راهی شعبان واقع در کیلومتر هفت جاده نهاوند به بروجرد قرار دارد که به علت داشتن پیج و نبود دید کافی از نقاط حادثه خیز جاده ای این شهرستان است.
در شهرستان نهاوند 590 کیلومتر راه اصلی و فرعی وجود دارد که از این میزان 70 کیلومتر آن اصلی می باشد که شامل محورهای نهاوند به کرمانشاه ، نهاوند - بروجرد و نهاوند به آورزمان است.
2087/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تئاتر زیبای دختران استان همدان در نهاوند