فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«داستان‌های دوستی» برای کودکان


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مؤسسه انتشارات قدیانی، مجموعه اول کتاب «داستان‌های دوستی»، نوشته سید محمد مهاجرانی و تصویرگری سمیه علی‌پور، ماهنی تذهیبی، مهدیه صفایی‌نیا، آمنه اربابون و وانا نبی‌پور به بازار کتاب رسید.

علاقه کودکان به بازی‌های رایانه‌ای در عصر حاضر  باعث عدم ارتباط آنها با هم سن و سال هایشان  و برقراری دوستی شده است. علاوه بر این وقتی کودکان در فضایی بیرون از جمع خانواده خود مانند اقوام، خویشاوندان، دوستان ، همسایه‌ها و.... حضور پیدا می‌کنند با تربیت‌ها و برخوردهای گوناگون روبرو می‌شوند که به سبب آن، تفاوت‌ها و تعارض‌هایی پیش می‌آید که باید آنها را حل کرده و برطرف کنند و از آنها برای بهتر شدن شرایط و روابط اجتماعی‌شان بهره ببرند.

سید محمد مهاجرانی، در این مجموعه سعی کرده با زبانی ساده و روان، با بهره‌گیری از زبان و ادبیات ساده کودکانه ساده‌ترین و البته مهمترین اصول انسانی را به آنها بیاموزد و از داستان به عنوان عامل قدرتمندی در رساندن مفاهیم، استفاده کرده است.

این مجموعه شامل داستان‌هایی با عناوینی از جمله: همیشه مثل تو، خرس عروسکی، طناب‌های قرمز، موهای طلایی، سیب سرخ، اشرف خانم، بچه‌های زنگ، گروه شبنم،کلاس بی‌ستاره و نوبت نان است که قبلاً نیز در 10 جلد جداگانه منتشر شده است.

مؤسسه انتشارت قدیانی، مجموعه اول داستان‌های دوستی نوشته سید محمد مهاجرانی و تصویرگری سمیه علیپور، ماهنی تذهیبی، مهدیه صفایی‌نیا، آمنه اربابون و وانا نبی‌پور را در نوبت چاپ اول، تیراژ 1650 نسخه، قطع رحلی، با قیمت 30000 تومان روانه بازار کتاب کرد.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب فروشی‌های معتبر سرار کشور، می توانند برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org  نشر قدیانی نیز مراجعه کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
یک داستان دوستی