سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدیر کل پدافند غیر عامل خوزستان: قرارگاه زیستی استان به دو دستگاه تشخیص آلودگی مجهز شد


محمد حری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دو دستگاه PCR و آشکار ساز از طرف سازمان پدافند غیر عامل و پدافند زیستی کشور به پنج استان کشور از جمله خوزستان اختصاص یافت.
وی افزود: دستگاه PCR برای تشخیص موارد مشکوک برخی آلودگی های میکروبی و عفونی و دستگاه آشکار ساز برای شناسایی مواردی از آلودگی های هوا فعالیت می کنند.
حری ادامه داد: این دستگاهها برای نخستین بار در مراسم اربعین امسال برای کنترل بهتر زائرین در مسیر بازگشت در مرز چذابه مستقر شدند.
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خوزستان تصریح کرد: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این زمینه آموزش های لازم را قرا گرفتند.
وی در خصوص مزایای این دستگاهها گفت: دقت عمل بالا و امکان انتقال و جابجایی آن به هر نقطه از جمله مزیت ها است.
حری اضافه کرد: هدف اصلی از راه اندازی این دستگاهها پیشگیری ومصونیت بخشی است و به تشخیص برخی آلودگی ها در حوزه انسان، دام و هوا کمک می کنند.
قرارگاه پدافند زیستی متشکل از مجموعه دستگاههایی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و جهادکشاورزی است که کار آنها مصونیت بخشی و پیشگیری است.
3004/6064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستگاه تشخیص خواب آلودگی راننده مبتنی بر پردازش تصویر در یک پک