سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: ادعای پنتاگون درباره توقیف کشتی ایرانی مضحک است


نماینده مجلس: ادعای پنتاگون درباره توقیف کشتی ایرانی مضحک استخانه ملت/ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه ادعای پنتاگون درباره توقیف کشتی ایرانی مضحک است، گفت: این ادعاها هیچ پایه و اساسی ندارد و آمریکایی ها برای این ادعاهایشان هیچ سند و مدرکی ندارد.

محمدرضا محسنی ثانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به ادعای پنتاگون آمریکا درباره توقیف کشتی ایرانی حامل سلاح به یمن از سوی آمریکا، گفت: این اظهارات مضحک در راستای ادعاهای همیشگی و تکراری مقامات آمریکایی مطرح می شود و هیچ پایه و اساسی ندارد و آمریکایی ها برای این ادعاهایشان هیچ سند و مدرکی ندارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آمریکا برای فشار بر جمهوری اسلامی، از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کند و در بحث جنگ عربستان با یمن نیز شاهد هستیم که رسانه های غربی و عربی برای انحراف افکار عمومی از این مسئله، ادعاهایی را درباره حمایت تسلیحاتی ایران از شیعیان یمن می کنند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی همواره اعلام کرده است که از گروه های مقاومت و مردم مظلوم جهان حمایت می کند و این موضع تاکنون ادامه داشته است و ما برای حمایت از این گروه ها از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کنیم.

محسنی ثانی با اشاره به حمایت های تسلیحاتی آمریکا از رژیم آل سعود در حمله به مردم یمن، تصریح کرد: متأسفانه مردم یمن با تسلیحات غربی به ویژه آمریکایی روزانه به خاک و خون کشیده می شوند و این اقدام در نوع خود یک جنایت جنگی است، اما سازمان ملل به جای پیگیری و رسیدگی به این مسأله، روزه سکوت در پیش گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اعلام اینکه سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی، منطقه را دچار ناامنی و تنش کرده است، افزود: در این میان عربستان به عنوان هم پیمان منطقه ای ایالات متحده، مدام در حال جنگ افروزی و خونریزی در منطقه است و آمریکا از این مسائل حمایت می کند.

پنتاگون روز دوشنبه ادعا کرد که نیروی دریایی آمریکا اقدام به توقف و ضبط یک فروند کشتی ایرانی، حامل هزاران قبضه سلاح در دریای عرب نموده است. آمریکا می گوید احتمالا این کشتی در حال اعزام به یمن بوده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خانه ملت


ویدیو مرتبط :
ادعای مضحک گمرک کویت درباره بسته خطرناک ایرانی