سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



محصول جدید شرکت Maingear گیمر ها را با دنیای کامپیوترهای All-in-One آشتی می دهد


محصول جدید شرکت Maingear گیمر ها را با دنیای کامپیوترهای All-in-One آشتی می دهد

کامپیوترهای All-in-One هرگز در سبد خرید گیمرها جایی نداشته اند؛ در واقع این محصولات به خاطر مشخصات سخت افزاری نه چندان قدرتمند و عدم امکان ارتقا در آینده، هیچ گاه گزینه مناسبی برای بازی کردن به شمار نمی رفته اند.

اکنون شرکت Maingear مدعی است که با All-in-One جدیدش، کلیه این مشکلات را برطرف کرده و توانسته محصولی را ارائه کند که برای گیمرها دارای جذابیت بسیاری است.

کامپیوتر Alpha 34 نمایشگری منحنی دارد که تصاویر را در ابعاد ۳۴ اینچی و با رزولوشن 1440p در برابر چشمان شما قرار می دهد. درست در پشت این نمایشگر، مجموعه سخت افزاری سیستم قرار گرفته که به خاطر ساختار متفاوتش، امکان ارتقا قطعات آن در آینده برای کاربر وجود دارد. در این مجموعه سخت افزاری Maingear از پردازنده هشت هسته ای Core i7 اینتل بهره گرفته و یک کارت گرافیک NVIDIA Titan X را نیز در کنار آن قرار داده است.

چنین مشخصاتی طبیعتا Alpha 34 را به کامپیوتری قدرتمند برای اجرای بازی های کامپیوتری بدل می کند، اما قیمت دستگاه ممکن است اخم های شما را در هم فرو برد. شرکت Maingear مدل پایه این محصول را با پردازنده Core i3، هشت گیگابایت رم، کارت گرافیک Radeon R7 360X و یک ترابایت حافظه HDD به قیمت ۱۹۹۹ دلار به فروش می رساند.

برچسب‌ها:cesCES 2016سیستم بازیکامپیوترکامپیوتر All-In-Oneگیمینگ

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
تیزر محصول All In One Pcs محصول Asus