سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طراحی کیت نرم افزاری برای افزودن قابلیت خودآموزی به گوشی‌ها


طراحی کیت نرم افزاری برای افزودن قابلیت خودآموزی به گوشی‌هافارس/ کوالکوم روز گذشته از طراحی یک کیت نرم افزاری خبر داد که برای افزودن قابلیت خودآموزی به گوشی های مجهز به پردازنده های Snapdragon 820 قابل استفاده است.
به گزارش زددی نت، کیت یاد شده با عنوان Snapdragon Neural Processing Engine هوش و درک گوشی‌های هوشمند از عادات و اولویت های کاربرانشان را افزایش می دهد و برای نصب بر روی گوشی های هوشمند، دوربین های امنیتی و حتی پهپادها قابل استفاده است.

کوآلکوم می‌گوید اولین شرکتی است که موفق به طراحی و عرضه چنین سیستمی برای نصب بر روی تراشه های سخت افزاری شده است.

انتظار می رود نصب عملی این کیت بر روی پردازنده Snapdragon 820 از نیمه دوم سال 2016 آغاز شود. از جمله گوشی های مشهور و پرطرفدار موجود در بازار که دارای Snapdragon 820 هستند می توان به گلکسی اس 7 سامسونگ، HP Elite x3 و HTC 10 اشاره کرد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
نگاهی به برخی قابلیت های نرم افزاری گوشی ال جی جی پرو