سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظام مهندسی ساختمان برای ارتقای معماری شهری چهارمحال وبختیاری اقدام کند


به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی، شامگاه سه شنبه، در نشست با اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اظهار داشت: این مجموعه باید فعالیت های علمی برای ارتقا و افزایش خدمات فنی و مهندسی به شهروندان را در دستور کار خود قرار دهد.
وی تأکید کرد: برای رسیدن به این هدف، همدلی و همراهی مجموعه نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری با دستگاه های اجرایی ضرورت دارد.
سلیمانی دشتکی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همچنین بایستی در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان تلاش بیشتری انجام دهد.
وی بیان داشت: آسیب شناسی در خصوص کارکرد و عملکرد این سازمان با هدف رفع موانع و افزایش خدمات رسانی مطلوب به مردم ضروری است.
استاندار چهارمحال وبختیاری اضافه کرد: رعایت مقررات ملی ساختمان، نقش اصلی در توسعه شهری و ارتقای کمی و کیفی وضعیت ساخت و ساز دارد.
به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری نیز دیدگاه ها و نظرات خود را درباره راهکارهای توسعه شهری ارائه کردند.
7362/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انتخابات نظام مهندسی ساختمان