علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی افتتاح شد


حسین سلمانزده، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار سلامت ایرنا گفت: این نمایشگاه از امروز ( 26 اردیبهشت ) تا 29 ماه جاری از ساعت 10 تا 6 بعدازظهر، پذیرای بازدیدکنندگان به ویژه دست اندرکاران حوزه سلامت است.
وی خاطرنشان کرد: تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و خدمات گردشگری سلامت بیش از 600 شرکت داخلی و خارجی در فضایی بالغ بر 23 هزار مترمربع در 13 سالن به نمایش گذاشته شده است.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی صنعت سلامت و توریست درمانی، رونمایی از فناوری های روز دنیا و حمایت از تولید کنندگان نخبه داخل کشور است.
رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی افزود: شرکت های خارجی از 24 کشور از جمله آلمان، فنلاند، اتریش، کره جنوبی، ایتالیا و سوئیس در این نمایشگاه حضور دارند و فرصت مناسبی برای تبادل تکنولوژی و تجارب بین شرکت های داخلی و خارجی فراهم آمده است.
سلمانزده با اشاره به حضور بیش از 70 شرکت خارجی در ایران که در همایش سرمایه گذاری بخش سلامت در ایران شرکت کرده اند به این نکته هم اشاره کرد که نمایندگان این شرکت ها امروز در نمایشگاه با محوریت موضوع ساخت بیمارستان و تولید تجهیزات پزشکی با تجار ایرانی ملاقات کنند.
وی تاکید کرد: تجهیزات پزشکی نقش به سزایی در اجرای طرح تحول نظام سلامت دارد؛ ایران در زمینه تولید برخی تجهیزات پزشکی خودکفاست اما برای تولید برخی دیگر از این تجهیزات نیاز به تبادل اقتصادی با کشورهای خارجی دارد.
اجتمام **9185**9314**1776

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه نفت ،گاز،پالایش و پتروشیمی