سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار تکاب: مسئولان اداره ها وارد فضای تبلیغات انتخاباتی نشوند


به گزارش خبرنگار ایرنا، ایرج ثقفی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تکاب افزود: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخاباتی مهم و حساس به شمار می رود و روسای اداره ها و دستگاه های اجرایی باید از هم اکنون با حفظ هوشیاری خود از درگیر شدن با فضای تبلیغات انتخاباتی خودداری کنند.
وی گفت: مسئولان باید مراقب باشند تا هیچ یک از ارکان اداره ها و سازمان های تحت مدیریت شان از اختیارات خود و امکانات اداری به نفع یا ضرر نامزدهای تبلیغاتی استفاده نکنند.
وی با بیان اینکه بی طرفی و قانونمندی مدیران دستگاه های اجرایی از ملزومات برگزای یک انتخابات سالم و باشکوه است، اظهار کرد: ممکن است کاندیدایی با مسئولان اداره ها تماس گرفته و از آنها بخواهند در ایام تبلیغات کمکشان کنند اما مدیران دستگاه های اجرایی باید با هوشیاری کامل ضمن دوری از تبلیغات انتخاباتی اصل قانونمداری در انتخابات را با تمام توان رعایت و اجرا کنند.
فرماندار تکاب با اشاره به گستردگی حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب بیان کرد: این حوزه انتخابیه با دو نماینده بعد از حوزه انتخابیه ارومیه دومین حوزه مهم، بزرگ و فعال در استان آذربایجان غربی است که همین اهمیت، لزوم هوشیاری و دقت مجریان انتخابات در تمام فرآیند برگزاری انتخابات پیش رو را نشان می دهد.
ثقفی افزود: روسای ادارات به عنوان مجریان برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه آینده باید از هم اکنون با مدنظر قرار دادن تقویم انتخاباتی، مسایل اساسی و قوانین لازم را رعایت کرده و زمینه های برگزاری یک انتخابات پرشور را فراهم کنند.
وی از همه مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست تا کمک ها و امکانات فنی و مالی لازم را در اختیار ستاد انتخابات شهرستان تکاب قرار دهند.
شهرستان های میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در جنوب استان آذربایجان غربی یک حوزه انتخابیه مشترک محسوب شده و دارای دو کرسی در مجلس شورای اسلامی هستند.
امام جمعه اهل تسنن تکاب نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت مسئولیت پذیری در اداره ها گفت: مسئولان در انجام وظایف محوله خود با تاسی از سیره پیامبر اکرم (ص) زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنند.
ماموستا جلال مرادی افزود: خدمتگزاران مردم از جایگاه بسیار بالایی در دین مبین اسلام برخوردارند و مسئولان باید همواره آموزه های دینی و روایات ائمه معصومین(ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی اضافه کرد: عبادت همان خدمت به مردم است و مدیران در راستای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات بر آموزه های دینی تکیه کنند.
ماموستا مرادی گفت: پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی و ارکان نظام و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب از وظایف مدیران و مسئولان به شمار می رود.
در ادامه این نشست، خلیل خیری به عنوان رییس جدید اداره برق، احمد بهرامی به عنوان رییس جدید شبکه دامپزشکی و علی شکری به عنوان مشاور عالی فرماندار تکاب در امور اجرایی معرفی شدند.
در پایان این جلسه نیز از ساعد اسدی رزمی کار تکابی که در مسابقات جهانی IMGC هندوستان به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود با اهدای هدیه و لوح تقدیر، قدردانی شد.
به گزارش ایرنا، ثبت نام از کاندیداهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از امروز آغاز شده و ثبت نام نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از پس فردا آغاز می شود.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/6185/2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسئولان و صاحب نظران اسیر .... نشوند