سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از دستگیری عامل مزاحمت برای مادر و دختر تا كشف قندهای قاچاق


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ حسین رضایی گفت: چندی پیش بود كه یك خانم با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و از فرد ناشناسی در خصوص ایجاد مزاحمت در فضای مجازی اعلام شكایت كرد.
شاكیه به افسر پرونده گفت: مدت بسیار زیادی است كه فرد ناشناسی از طریق شبكه های اجتماعی تلفن همراه برای من و دخترم ایجاد مزاحمت می كند و جدیدا با ارسال تصاویر زشت و مستهجن به گوشی های تلفن همراه من و اقوامم برای من ایجاد دردسر كرده است.
رضایی گفت: كارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی، شماره تلفن همراه متهم را ردیابی كرده و موفق به شناسایی محل اختفای وی شدند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا در یك عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم 45 ساله را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی انجام شده از محل اختفای وی، یك دستگاه گوشی تلفن همراه كه متهم از آن طریق برای این خانواده ایجاد مزاحمت می كرد كشف كردند.
رضایی افزود: متهم كه دارای سوابق متعدد كیفری از جمله سرقت، زمین خواری است در بازجویی های اداره پلیس به نصب یكی از نرم افزارهای تلفن همراه و عضویت در آن و ایجاد مزاحمت برای شاكیه و دخترش اعتراف كرد.

**قندهای قاچاق از كارگاه تولیدی كشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از كشف هفت تن و 650 كیلو قند قاچاق به همراه سه دستگاه تولید خمیر قند به ارزش یك میلیارد و 160 میلیون ریال در بازرسی از یك كارگاه تولیدی خبر داد.
سرهنگ محمد نوربخش در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینكه یك كارگاه تولید قند، اقدام به قاچاق شكر از منطقه آزاد و انتقال آن به مناطق دیگر می كند ،بررسی موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: كارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات تخصصی محل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی از این كارگاه بازرسی كردند.
نوربخش گفت: ماموران در بازرسی از این كارگاه یك تن و 700 كیلو خمیر قند،580 كیلو قند شكسته، پنج تن و 900 كیلو شكر، و 16 هزار كارتن خالی جهت بسته بندی به همراه سه دستگاه تولید خمیر قند كشف كردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینكه برابر اعلام كارشناسان ارزش ریالی اقلام مكشوفه یك میلیارد و 160 میلیون ریال برآورد شده ،گفت: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

**كشف 353 كیلوگرم تریاك در اصفهان
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از كشف 353 كیلو گرم تریاك در عملیات 24 ساعت گذشته ماموران این فرماندهی و دستگیری 9 قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.
سرهنگ جهانگیر كریمی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت بالای خود بر روی باندها و شبكه های قاچاق مواد افیونی از انتقال یك محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی به سمت استان های مركزی كشور مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
این مقام مسئول گفت: ماموران پس از استقرار در محور ورودی اصفهان و كنترل خودروهای عبوری، به یك دستگاه خودروی سواری سمند كه در پوشش مسافرت خانوادگی وارد استان شده بود، مشكوك شدند و آن را متوقف كردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی تخصصی از قسمت كف و صندوق عقب خودرو، 250 كیلوگرم تریاك كشف كردند و در این رابطه دو مرد و یك زن دستگیر شدند.
كریمی از كشف 103 كیلوگرم تریاك دیگر در سه عملیات جداگانه توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان و شاهین شهر خبر داد و افزود: در ماموریت های انجام شده، 9 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و دو دستگاه كامیون توقیف شدند.

**دستگیری سارق اماكن خصوصی با 30 فقره سرقت
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یك سارق حرفه ای اماكن خصوصی و كشف 30 فقره سرقت در 'غرب اصفهان' خبر داد.
سرهنگ جهانگیر كریمی گفت: در پی شكایت چند شهروند مبنی بر سرقت از اماكن خصوصی، رسیدگی به این موضوع در دستور كار كارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ كریمی افزود: كارآگاهان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و سارقی حرفه ای را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر كردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: با دلالت متهم به پلیس آگاهی، تحقیقات از وی صورت گرفت و متهم در تحقیقات انجام شده به 30 فقره سرقت از اماكن خصوصی اعتراف كرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این كه متهم پس از تشكیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد، به همشهریان توصیه كرد: در صورتی كه محوطه ساختمان و كارگاه ها فاقد روشنایی كافی است، روشنایی لازم را تامین و برای كلیه درب ها به ویژه درب ورودی از قفل های مطمئن استفاده كنند.

**دستگیری سارق با 20 فقره سرقت در مراغه
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق خانه باغ ها با 20 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ سهراب رحیم زاده گفت: در پی گزارش شهروندان مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت در خانه باغ های شهرستان مراغه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، بررسی شیوه های سرقت و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، سرانجام ماموران پاسگاه شهید غفاری یك نفر سارق حرفه ای را شناسایی و طی یك عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر كردند.
رحیم زاده تصریح كرد: متهم در بازجویی های صورت گرفته، به20 فقره سرقت از خانه باغ ها و مزارع سطح شهرستان به ارزش 600 میلیون ریال اعتراف كرد كه با تشكیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینكه این سارق از خانه باغ ها بیشتر فرش، تلویزیون ، لوازم خانگی ، پمپ آب ، لوازم خودرو سرقت كرده بود به شهروندان توصیه كرد با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین های مدار بسته و حفاظ محكم درب ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب كنند.

**قاتل خاموش، جان مادر و 2 فرزندش را گرفت
مادر 35 ساله و دو فرزند هفت و 9 ساله اش بر اثر گاز گرفتگی در شهرستان ملارد فوت شدند.
ساعت 11 روز گذشته یك فقره مرگ مشكوك در محله ی سرآسیاب ملارد به مركز فوریت های پلیسی110 اعلام شد.
با اعلام این خبر بلافاصله تیمی از ماموران كلانتری 11 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
در بررسی های انجام شده در محل مشخص شد، مادر و دو فرزندش حین استحمام به علت نشت گاز از آبگرمكن دچار گازگرفتگی شدند و فوت كردند.
اجساد با كمك نیروهای امدادی جهت بررسی بیشتر به پزشكی قانونی منتقل و در این خصوص نیز پرونده ای تشكیل شد.
سرهنگ برزو همتی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از شهروندان خواست تا با رعایت نكات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی، دیگر شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.
اجتمام(5)9105** 1418

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستگیری ۲مزاحم تلفنی اورژانس پس از ۳ سال مزاحمت