سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



همزمان با توافق ترکیه و اتحادیه اروپا، 31آواره دیگر جان باختند


براساس گزارش این خبرگزاری از بروکسل، اگرچه «احمد داوود اغلو» نخست وزیر ترکیه و نمایندگان 28 کشور اتحادیه اروپا به نشست فردا (دوشنبه) خود در بروکسل چشم دوخته اند تا بتوانند با کمک مالی لازم این اتحادیه به ترکیه برای رفع بحران هجوم آوارگان عراقی، سوری و افغانی به اروپا از طریق ترکیه و یونان را مدیریت کنند.
همچنین 15پناهجوی دیگر نیز در دریای اژه که قصد داشتند از یونان وارد این اتحادیه شوند نجات یافتند.
براساس این گزارش، صبح امروز (یکشنبه) نیز یک قایق دیگر حامل پناهجویان در نزدیکی منطقه «دیدیم» در غرب ترکیه واژگون شد و بر اثر این حادثه 13 مهاجر کشته و 14 تن دیگر نیز نجات یافتند.
به گزارش سازمان بین المللی امور پناهندگان سازمان ملل، تا پایان سال 2015، 418 تن از پناهجویان در آبهای میانن ترکیه و یونان کشته و یا ناپدید شدند.
فقط در یک ماه گذشته بیش از 70 آواره در نزدیکی سواحل دریاهای اژه و مدیترانه ترکیه جان داده اند.
بر اساس آمارهای رسمی، در سال های 2013 تا 2014 میلادی، در دریای مدیترانه بیش از 30 هزار آواره خارجی که به امید زندگی بهتر می خواستند به یک کشور اروپایی بروند، به کام مرگ فرستاده شدند.
دریای مدیترانه و اژه از خطرناک ترین راه های کوچ مهاجران غیرقانونی است. بخش عمده این آوارگان در مسیر عبور بر اثر غرق شدن، گرسنگی و یا سرما از رسیدن به مقصد باز می مانند.
ترکیه کشوری است که به علت در اختیار داشتن ساحل طولانی در دریای مدیترانه و نزدیکی با یونان در دریای اژه، همواره از کشورهای هدف قاچاق انسان و فرار آوارگان خارجی بوده است.
اتحادیه اروپا با ارایه کمکی 3 میلیارد یورویی به آنکارا به منظور هزینه کردن برای اسکان آوارگان، از دولت آنکارا خواسته است بطور جدی از عبور آوارگان از طریق این کشور به اروپا جلوگیری کند.
کمیسیون اروپا روز جمعه نیز اعلام کرد: نخستین بخش از این کمک 3 میلیارد یورو (3میلیارد و 300 میلیون دلار) بودجه کمک به ترکیه را برای تامین نیازهای حدود 2 میلیون و 500 هزار پناهجو، پرداخت کرده است.
«دونالد توسک» رییس شورای اروپا که روز جمعه با «رجب طیب اردوغان» رییس جمهوری ترکیه مذاکره کرد، ریاست نشست اضطراری روز دوشنبه اتحادیه اروپا با ترکیه را برای تقویت همکاری به منظور ریشه کن کردن سیل پناهجویان به اروپا به عهده خواهد داشت.
شبس*اروپام**1378**1613

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اتحادیه اروپا برای توزیع ۱۲۰ هزار پناهجو به توافق نرسید