فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



گلایه خواننده ایرانی از توهین آمریکایی ها


خبرگزاری مهر: محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در پی مصوبه اخیر کنگره آمریکا مبنی بر محدودیت صدور ویزا برای کسانی که به ایران سفر می‌کنند، بیانیه‌ای منتشر کرد.

 محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی با انتقاد از صدور مصوبه اخیر کنگره آمریکا مبنی بر محدودیت صدور ویزا در صورت سفر به ایران متنی را منتشر کرد.

در متن محمد معتمدی آمده است:

«به عنوان یك هنرمند مستقل ایرانی، مصوبه اخیر كنگره آمریكا را (محدودیت صدور ویزا درصورت سفر به ایران) توهین به ملت بزرگ و اصیل ایران می دانم و از جامعه بزرگ ایرانی مخصوصاً هنرمندان وطن پرست دعوت می كنم تا به نوعی به این مصوبه توهین آمیز واكنش نشان دهند. قطعاً این قانون ضربه بزرگی به صنعت توریسم كشورمان می باشد.

سوال من از دولتمردان محترم آمریكا این است:

اگر صداقت دارید به ما بگویید چگونه عربستان سعودی را كه در تمام این سال ها منشاء تولید اندیشهء تكفیر و ترور بوده هم‌پیمان و دوست خود می دانید، اما تمام تحریم ها و توهین های خود را برای ما ایرانیانی خرج می كنید كه همین امروز در حال مبارزه با تروریست هایی هستیم كه شما برایمان به سوغات آورده اید؟»


ویدیو مرتبط :
رفتار توهین آمیز آمریکایی ها با داور ایرانی