فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مدیریت مراکز پردیس تئاتر تهران و صبا به شهرام کرمی رسید


به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهرام کرمی در حال حاضر مسئولیت دفتر نمایش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دبیری جشنواره تئاتر شهر، عضویت در شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی، دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و مدیر تالار هنر را به عهده دارد.

در حکم انتصاب او آمده است: «عطف نظر به‌ضرورت بهره‌برداری و ساماندهی تئاتر و بنا به پیشنهاد و تأیید معاونت هنری به‌موجب این حکم سرپرستی مراکز جدید تئاتر (پردیس تئاتر تهران و مرکز هنرهای نمایشی صبا) به جنابعالی واگذار می‌شود.

تحویل مرحله‌به‌مرحله هرکدام از مراکز، ارتباط مؤثر با شرکت توسعه فضای فرهنگی برای تکمیل و تحویل آنها، تهیه چارت و ساختار اداری، پیشنهادی، فعال‌سازی مراکز با حضور گروه‌های نمایشی به‌ویژه جوانان، استفاده از ظرفیت و پتانسیل مراکز در ارتقای تئاتر شهر تهران، ساماندهی اجرای برنامه‌های مناسب بر اساس اولویت‌های موضوعی از جمله مواردی است که انتظار می‌رود در دوره مسئولیت جنابعالی به اجرا در آید.»

شهرام کرمی، نویسنده و کارگردان تئاتر و عضو گروه شایاست.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پردیس تئاتر حرفه ای تهران