فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فراخوان سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری حلال در استان اردبیل


قادر تقی زاده روز یکشنبه گفت: این جشنواره با هدف تحقق شعار سال 2016 سازمان جهانی جهانگردی با عنوان 'گردشگری برای همه ، ارتقای دسترسی در سطح بین المللی' و افزایش آگاهی عموم جامعه از اهمیت و ارزش های اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی صنعت گردشگری و نیز افزایش مشارکت و همکاری مردم در خلق ایده ها و تفکرات نوین و معرفی فرصت ها و استعدادهای گوناگون صنعت گردشگری در مدیریت بهینه حضور گردشگران بین المللی به ویژه مسلمانان جهان از 15 اردیبهشت تا 15 مرداد برگزار می شود.
او اظهار کرد: سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری این جشنواره را در چهار بخش عکس مردمی و حرفه ای ، فیلم ، سفرنامه نویسی و ایده های قابل تجلی و عرضه در حوزه گردشگری با بهره گیری از ظرفیت های ایران اسلامی و مبنای حلال بودن خدمات و تولیدات ایرانی از جمله میهمان نوازی ، خوراک ایرانی ، سوغات ، صنایع دستی و تنوع فرهنگی با همکاری سازمان ها و موسسه های دولتی و خصوصی و فعالان مردمی در حوزه گردشگری برگزار می کند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل ، وی همچنین با اشاره به تنوع جاذبه های گردشگری ، تاریخی و طبیعی استان اردبیل برای پربار کردن این جشنواره گفت: از طریق تبلیغات محیطی و پخش زیرنویس و تیزرهای تبلیغاتی آماده پذیرش ایده ها و نوآوری های حوزه گردشگری در چهار حوزه یاد شده از سوی علاقمندان به شرکت در این جشنواره هستیم.
او افزود: ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی 'ww.Irantourismfestival3.com' و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره انجام خواهد شد.
به گفته تقی زاده ، علاقمندان تا 15 مرداد فرصت دارند آثار خود را به نشانی تهران ، میدان شیخ بهایی ، برج صدف ، طبقه 9 ، واحد 96 ارسال کنند تا نیمه دوم مرداد آثار ارسال شده انتخاب و مورد داوری قرار گیرند.
وی افزود: در این جشنواره نمایشگاه جانبی و جشنواره فرهنگی ، تجاری اقوام با هدف تجلیل و تقدیر از فعالان صنعت گردشگری دایر
می شود.
6018

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری