سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



را‌ه‌اندازی فروشگاه دائمی عرضه محصولات فاخر زنان سرپرست خانوار


 را‌ه‌اندازی فروشگاه دائمی عرضه محصولات فاخر زنان سرپرست خانوارایسنا/ معاون ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران گفت: مجموعه "سرو و سوسن" برای عرضه تولیدات فاخر مراکز مهارت آموزی کوثر اوایل خردادماه راه‌اندازی می‌شود.

الهه عطایی اظهار کرد: مجموعه سرو و سوسن به مساحت 700 متر در بازارچه سنتی ستارخان واقع در منطقه 2 راه‌اندازی می‌شود و تولیدات فاخر مراکز مهارت آموزی کوثر مانند صنایع دستی، زیورآلات، پوشاک و چرم را به صورت دائمی عرضه می‌کند.

وی با بیان اینکه در این مجموعه 15 تا 20 نفر مشغول به کار می‌شوند اظهار کرد: با توجه به از تولید به مصرف عرضه شدن محصولات، قیمت‌ آن‌ها مناسب‌تر خواهد بود.

عطایی در پایان اظهارکرد: در حال طی مراحل انتهایی آماده‌سازی مجموعه سرو و سوسن هستیم و فضاسازی بیرونی آن انجام شده است. کارهای چوب این مجموعه را نیز فرزندان زنان سرپرست خانوار انجام داده‌اند. آن‌ها یک گروه نجاری هستند که در منطقه 18 فعالیت می‌کنند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
را اندازی بازار عرضه کالا و محصولات ایرانی