فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کاروان پیاده اربعین حسینی از نائین عازم کربلا شد


به گزارش ایرنا، این کاروان شامل 88 نفر از عاشقان و ارادتمندان اهل بیت(ع) با دو دستگاه اتوبوس عازم مرز چذابه شدند.
سیدموسی فاطمی مسوول کاروان اعزامی نایین گفت: زائران با شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی را پیاده می پیمایند تا در مراسم اربعین حسینی در کربلا حضور یابند.
وی گفت: تاکنون بیش از 700نفر از شهرستان نایین در قالب کاروان های مختلف به عراق اعزام شده اند.
حجت الاسلام سیدعلی سجادی امام جمعه نایین در حاشیه آیین بدرقه زوار حسینی به خبرنگار ایرنا گفت: در فضیلت زیارت امام حسین همین بس که امام صادق(ع) فرمود: کسی که از منزلش بیرون آید و قصدش زیارت قبر حضرت حسین بن علی(ع) باشد؛ خداوند منّان به ازای هر قدمی که برمی‏ دارد یک حسنه برایش نوشته و یک گناه از او محو می‏ فرماید.
وی با تقدیر از پیاده روی کاروان اعزامی از این شهرستان خطاب به آنها گفت: در طول مسیر سفیری با صلابت برای رساندن پیام سیدالشهداء (علیه السلام) باشید.
سجادی با تاکید بر لزوم الگوگیری از وجود ذیجود اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش بیان داشت: خصلت حسینی شدن باید در تمام لحظه های زندگی ما موج بزند.
شهرستان نائین با 40 هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
ت7136 / 6027/1339

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کاروان پیاده اربعین حسینی