فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جایزه ژاپنی‌ها برای کودکان ایرانی دوست‌دار محیط زیست


به گزارش خبرگزاری تسنیم، عنوان این دیپلم افتخار، «جایزه دوستی محیط زیست» بود که برگزارکنندگان مسابقه از بین 12456 اثر رسیده از 37 کشور جهان به کودکان ایرانی اعطا کردند.

ششمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «کائو» کشور ژاپن در سال 2015، با موضوع «حفظ منابع طبیعی با همکاری هم» برگزار شد و بر اساس آن، فاطمه مرادی 8 ساله از شهر خرم‌آباد استان لرستان، آیلین بالایی 7 ساله از شهر اصلاندوز استان اردبیل، هانیه خراسانی 11 ساله از شهر کرمانشاه استان کرمانشاه و کوثر کیایی 14 ساله از شهر گرگان استان گلستان، جایزه و دیپلم افتخار این رقابت را کسب کردند.

هم‌چنین، حوریا امیری 13 ساله از اصفهان گواهی شرکت در این مسابقه را به دست آورد. کانون با ارسال 417 اثر نقاشی اعضای خود در این مسابقه شرکت کرده بود.

یک دیپلم افتخار به عنوان برنده جایزه گروهی مسابقه به امور بین‌الملل کانون به دلیل مشارکت فعال در این رقابت اهدا شده است.

این جایزه در کل به پنج کشور شرکت‌کننده - که بیشترین اثر را ارسال کرده بودند - تعلق گرفته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
انیمیشن خنده دار ایرانی درباره محیط زیست