فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انتشار گزیده داستان‌ها و اشعار برگزیدۀ جشنواره‌های «بیعت با بیداری» و «کودکان غزه»


به گزارش خبرگزاری فارس، این داستان‌ها و اشعار که ویژه مخاطب بزرگسال است بازتاب تلألوء بیداری در کشورهای عربی است و حکایت ظلمی که بر مردم غزه می‌رود و خیز بلند مقاومت در برابر موج بیدادها .

کتاب زیتون و زخم در 154 صفحه در قطع رقعی و قیمت 14000 تومان منتشر شده است.

قسمتی از کتاب:

«عزیزدلم، فرزند آدم را چه می‌شود؟! این همه صبر و طاقت از کجا می‌آید؟ انسان، عجب موجود قدرتمندی است، اگر که بخواهد قدرتمند باشد! عجب موجود صبوری است، اگر که بخواهد صبور باشد!

   در بیمارستان وقت سرخاراندن نداریم. کشته پشت کشته. زخمی پشت زخمی. ضجّه و درد و رنج بیداد می‌کند، و جمله‌ای که دائماً شنیده می‌شود؛ جمله‌ای که در ورای همه فریادها و ضجّه‌ها تمام گوشت را پر می‌کند: «حسبناالله و نعم الوکیل». زنده‌ها آن را به آواز بلند می‌گویند و به چهره کشته‌ها هم که نگاه می‌کنی، مطمئنی که این جمله را زمزمه می‌کنند، اما با آواز بی‌آوازی؛ با آوازی که به گوش ما شنیده نمی‎‌شود.»

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از طریق فروشگاه کتاب انجمن قلم ایران به نشانی تهران - خ. سیدجمال‌الدین اسدآبادی - بالاتر از میدان سیدجمال‌الدین اسدآبادی- بین کوچه‌های 44 و 46 - شماره 358 یا به وسیلۀ تلفن‌های 88214440-88048915 تهیه کنند.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/MDZO8I


ویدیو مرتبط :
تیزر مستند آسیایی ها به غزه می روند برگزیده بخش بیداری اسلامی دومین جشنواره مردمی فیلم عمار