فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تهران گردی مسجد جامعی به کتابشهرها رسید


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، احمد مسجد جامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد و عضو شورای اسلامی شهر تهران که هفته گذشته طی فراخوانی از مردم دعوت کرد تا آخر هفته کتاب امسال را به کتاب فروشی ها سطح شهر سر بزنند، امروز (پنج شنبه 28 آبان) بخشی از برنامه تهران گردی اش را به حضور در کتابشهر قرآن و کتابشهر بهارستان اختصاص داده است.
کتابشهر قرآن که هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده، در خیابان انقلاب، خیابان 12 فروردین، نبش خیابان ژاندارمری واقع شده است. در این مرکز که نخستین فروشگاه تخصصی قرآن کریم در کشور است، انواع قرآن های چاپی و برخی از نرم افزارها و سی دی های قرآنی را عرضه می کند.
به گفته حامد شفیق، مدیرعامل کتابشهر، تنوع قرآن های عرضه شده در این فروشگاه به نحوی است که همه سلایق را در بر خواهد گرفت و در این فروشگاه، تعداد زیادی از ترجمه ها، خطوط، قطع ها و چاپ های نفیس عرضه خواهد شد.
همچنین اهالی فرهنگ و هنر با انتشار فراخوان «کتابگردی: همه با هم می-رویم» در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، امروز به صورت خودجوش از ساعت 15 تا 17 در کتابشهر بهارستان به نشانی خیابان بهارستان، روبروی بیمارستان طرفه، پلاک95 گردهم می آیند، تا با خرید کتاب در جشنواره ک مثل کودک، ک مثل کتاب، مشارکت داشته باشند.
در این کتابگردی که به همت محمد توحیدلو، مدیر گروه تلگرام «گنجینه کتاب»، کتابشهر ایران و نشر افق برگزار می شود، سود حاصل از فروش کتاب در این دو ساعت هزینه خرید کتاب برای کودکان بی سرپرست تحت پوشش موسسه خیریه عترت فاطمی خواهد شد.
موسسه کتابشهر اعلام کرده است که به مناسبت این کتابگردی خودجوش، همه محصولات خود را با تخفیف 20 درصدی عرضه می کند.
بر اساس گزارش روابط عمومی کتابشهر ایران، در جشنواره نذر فرهنگی، ک مثل کودک، ک مثل کتاب، کتابشهرهای ابهر، بروجن، بروجرد، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، تبریــــز، تکاب، تهــران (آیت الله کاشانی)، تهران (بهارستان)، خــرم آباد، دماوند، زابــــل، شهرضا، شهرکرد، قزویـــن، کرج، نجف آباد سود فروش کتاب های کودک و نوجوان را در روزهای 25 تا 27 آبان را صرف تهیه بسته های کتاب برای اهدا به 5 هزار کودک بی سرپرست کشور می کنند.
مؤسسه کتابشهر ایران به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای کتاب و محصولات فرهنگی کشور از سال 83 تاکنون بیش از 42 شعبه در اقصی نقاط کشور راه اندازی کرده است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره و برنامه کتابگردی می توانند به آدرس اینترنتی www.ketabshahr.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66952116_021 تماس بگیرند.
25 آبان 1394 جاری تا اول آذر ماه مصادف با هفته کتاب است.
فراهنگ **1085 /1449

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تهران گردی در محله خانی آباد، احمد مسجد جامعی