فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جزئیات تشییع و تدفین پیکر مطهر تکاور شهید «مرتضی زرهرن»


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیکر مطهر چهارمین شهید مدافع حرم خراسان شمالی سرهنگ دوم شهید «مرتضی زرهرن» صبح امروز چهارشنبه 25 فروردین 94 در فرودگاه بجنورد مورد استقبال مسئولین قرار گرفت.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام صبح فردا پنج شنبه 26 فروردین ساعت 9 صبح با حضورخانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در زادگاهش شهرستان شیروان تشییع و پس از اقامه نماز بر وی، این پیکر مطهر در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

4 تن از مستشاران نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند، طی چند روز گذشته توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند. که «شهید مرتضی زرهرن» یکی از این شهدا بود.

شهید مرتضی زرهرن فرزند محمد علی متولد 1358 یکی از تکاوران تیپ 258 شهید پژوهنده شاهرود و از اهالی شهرستان شیروان از استان خراسان شمالی است که طی عملیات مستشاری و در سن 36 سالگی به شهادت رسید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر مطهر 175 شهید غواص و 95 شهید گمنام