فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تقدیر از مجید مجیدی و یاسین حجازی در افتتاحیه جشنواره داستان کوتاه خاتم


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آیین افتتاحیه نخستین جشنواره خاتم ویژه داستان کوتاه صبح امروز در تالار وحدت برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم از مجید مجید کارگردان فیلم «محمد» تجلیل به عمل آمد. همچنین ضمن رونمایی از کتاب «قاف» نوشته یاسین حجازی نویسنده کتاب نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

حجازی در این مراسم بخش هایی از کتاب را خواند و در سخنانی گفت: کمتر از 4 ماه پیش قاف در شهرستان ادب در 1163 صفحه منتشر شد.

لولاچیان، اشعری و مجیدی از یاسین حجازی با لوح تقدیر و تابلو فرش نفیسی تقدیر کردند و حجازی یک جلد از کتاب قاف را به مجیدی اهدا کرد.

یاسین حجازی پس از تقدیر گفت: من مدیون تصویر ابوطالبم در فیلمی که سه بار دیدمش و در ابتدای کتابم نوشتم با احترام و فروتنی به جناب مجیدی که به رنگ خدا نزدیک است و از بچه های آسمان است.

مجید قیصری دبیر علمی جشنواره خاتم نیز در سخنانی گفت: جشنواره خاتم جشنواره نور و بیداری وجدان است.

وی با بیان این که نمی توان منکر ظرفیت‌های داستان کوتاه شد افزود: داستان کوتاه در سلسله مرابت ادبی زیر شعر غنایی قرار می‌گیرد. در عصری که بی اخلاقی وجود دارد جشنواره خاتم به امید افشاندن نور رحمت ان شالله قرار است چراغ راه ما باشد.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/و

http://fna.ir/IVZSD


ویدیو مرتبط :
جشنواره فیلم نوجوان همدان/ تقدیر از مجید مجیدی