سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



معرفی رنگ پاییز و زمستان امسال


بیست ستون/ هرساله موسسه پنتون رنگی را به عنوان رنگ سال معرفی می کند. البته هر رنگی در طبیعت زیبایی خاص خود را دارد اما همه منتظر رنگ سال هستیم. به نظر شما موسسه پنتون برای پاییز و زمستان امسال چه رنگی را به عنوان رنگ مد سال معرفی کرده است؟ رنگ های معرفی شده توسط طراحان برای پاییز و زمستان امسال انتخاب شده است؛ پس دست به کار شوید و برای خرید ست زمستانی با رنگ سال اقدام کنید و با انتخاب این رنگ ها به روز بودن خود را در معرض نمایش بگذارید .

رنگ ارکیده ، مد پاییز و زمستان امسال
معروف ترین گل های ارکیده به رنگ بنفش هستند که با رنگ آبی ترکیب شده و همان بنفش تند نیست . طراحان لباس برای پاییز و زمستان امسال از ارکیده های آبی الهام گرفته اند .

رنگ سرخابی در هوای پاییزی
در فرهنگ لغت طراحان لباس به رنگ سرخابی ، صورتی داغ گفته می شود . شاید فکر کنید سرخابی رنگی مناسب برای روزهای گرم تابستان است ، اما می بینید که طراحان لباس از این رنگ برای هوای سرد پاییز و زمستان استفاده کرده اند .

رنگ خردلی عسلی در مدل های پاییز و زمستان امسال
شاید تندترین و در عین حال روشن ترین رنگ انتخاب شده توسط طراحان مدل های پاییز و زمستان امسال ، رنگ خردلی عسلی باشد . وقتی مقداری رنگ عسلی به خردلی اضافه می شود ، تیرگی آن کم شده و روشن تر و شادتر جلوه می کند . از این رنگ می توانید در پاییز برگ ریزان امسال استفاده کنید .

رنگ سبز زمردی در مدل های زمستانی
رنگ سبز زمردی سال گذشته نیز رنگ سال بود و در طرح های مختلف به کار گرفته شد . این رنگ که شباهت زیادی به سبز لجنی دارد ، در پاییز و زمستان امسال نیز خودنمایی می کند . این رنگ تیره و خفته برای روزهای سرد زمستان مناسب است .

رنگ زرشکی ، گرمابخش روزهای سرد
رنگ قرمز با آن گرمای لذت بخش برای روزهای سرد سال مناسب است . اما طراحان به جای قرمز تند به سراغ رنگ زرشکی رفته اند ؛ رنگی که هم گرمای رنگ قرمز را دارد و پختگی زرشکی هم به آن اضافه شده است.

رنگ سبز آبی برای مدل های پاییز و زمستان
رنگ سبز آبی از رنگ های پنهان پاییز و زمستان امسال است . طیف هایی از رنگ سبز و آبی و یا ترکیب سبز و آبی در کار طراحان دیده می شود . در مدل های پاییز و زمستان به وفور ترکیب تیره و بدون برق سبز و آبی را مشاهده خواهید کرد .

رنگ شرابی برای لباس های رسمی زمستانی
رنگ شرابی از خانواده رنگ قرمز است که مقداری رنگ مشکی به آن اضافه شده تا تندی خود را از دست بدهد . این رنگ در فصل پاییز و زمستان برای مراسم های رسمی و شرکتی که بانوان در آن شرکت می کنند ، مناسب است .

رنگ کرنبری ، محبوب طراحان در پاییز و زمستان
تا به حال رنگ کرنبری را شنیده اید ؟ کرنبری میوه درختچه های کوتاهی است که در کانادا و آمریکا رشد می کند . کرنبری شباهت زیادی به زغال اخته دارد و طعم و رنگ آن نیز مشابه است . طراحان از رنگ زغال اخته یا همان کرنبری برای مدل های پاییزی و زمستانی استفاده کرده اند.


ویدیو مرتبط :
کوچ زمستان/بهرام پاییز