فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی در شهرستان فردیس گشایش یافت


به گزارش ایرنا،معاون توسعه پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش ناحیه دو کرج در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی و یلدا پژوهی مدارس شاهد فاطمه عرب،شهید سمیعی ،شهید اسدآبادی و هنرستان سعدی فردیس در رشته های گرافیک،عکاسی و انیمیشن در معرض دیدقرار گرفته است.
فروهر کاوسی افزود: در این نمایشگاه بیش از 400 اثر دست ساخته های برتر دانش آموزان دختر ناحیه دو کرج در هنرستان سعدی به نمایش گذاشته شده است.
وی گفت: در بحث اقدام پژوهشی در سطح منطقه 35 اثر از 625 اثر از اقدام پژوهشی به مرحله استانی راه یافتند شش اثر از این 35 اثر به مرحله کشوری راه پیدا کرد و 13 اثر هم منتخب استانی شد در برنامه یکم دی ماه جاری که همایش تجلیل از برترین های ناحیه دو کرج در سالن رضوان برگزار می شود تجلیل خواهند شد.
کاوسی افزود: در هفته پزوهش سه نفر از معلمان ناحیه دو کرج رتبه برتر کشوری را کسب کردند که در حضور دانش آموزان و معلمان مورد تجلیل قرار گرفتند.
این نمایشگاه جهت بازدید علاقمندان به ویژه دانش آموزان دایر است.ک/3
7413/ 6155

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی علامه حلی 3