سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه کاری کنیم که مادر شوهر احساس خوشایندی داشته باشد


چگونه کاری کنیم که مادر شوهر احساس خوشایندی داشته باشدچگونه/ با وجود اینکه شوخی در مورد مادر شوهر و همچنین شکایت از او در اطرافمان کم نمی شنویم، ولی داشتن یک ارتباط خوب با مادر شوهر خود منجر به هماهنگی بیشتر شما با خانواده می شود. صبر، احترام و درک کردن باعث ایجاد رابطه ی صمیمانه با مادر همسرتان خواهد شد؛ او می تواند نشان دهد که یک منبع عالی برای مشورت گرفتن در هر کاری است؛ از آشپزی گرفته تا بزرگ کردن بچه ها. پس قبل از اینکه دوباره مادر شوهر خود را ببینید، روش خود را تغییر دهید و با این کار باعث شوید که او هم احساس خوشایندی داشته باشد.
1
برای مادر همسرتان یک اتاق مخصوص مهمان ترتیب دهید.
داشتن یک اتاق مخصوص به خود، یک مکان آرام در اختیار او می گذارد که می تواند وسایلش را در آنجا قرار دهد. اتاق را کاملاً تمیز کنید. جارو بزنید، گردگیری کنید و همه چیز را مرتب کنید تا اتاق آشفته و بهم ریخته نباشد. ملحفه ی روی تخت را با یک ملحفه ی تمیز عوض کنید و یک سری حوله ی تمیز برای استفاده ی او قرار دهید. همه ی کشوهای دراور را خالی کنید و چوب لباسی های اضافه را درون کمد قرار دهید. طوری رفتار کنید که او لذت ببرد. مثلاً پیشنهاد حمام با آب اسطوخدوس و یا چای.
2
تزئین کردن خانه با کارهای هنری و کاردستی.
اگر فرزندانی دارید، آنها را تشویق کنید که کاردستی هایی برای “خوش آمد گویی به مادر بزرگ” بسازند؛ مثلاً نقاشی های از خودشان یا چیزهای دیگری با مضمون تعطیلات. آنها را در جاهای مهم مثلاً بالای شومینه یا روی دیوارهای اطراف میز نهارخوری نصب کنید. اما اگر فرزندی ندارید، با یک نوشته ی خوش آمدگویی و چند بادکنک که از فروشگاه تهیه کردید، می توانید همان پیام را برسانید.
3
یک شام خوش آمد گویی همراه با دوستان و خانواده تهیه کنید.
از شوهرتان درباره ی برنامه ی رژیم غذایی و غذاهای مورد علاقه ی مادرش سؤال کنید. غذایی درست کنید که مادر شوهر شما بتواند بدون نگرانی در مورد سلامتی اش، از آن لذت ببرد. برای اینکه او احساس کند که برای شما فرد مهمی است می توانید از پیشنهادها و مشاوره ی آشپزی و حتی پیشنهادهای کوچک درباره ی آشپزخانه که در سایت Dinnertools.com موجود است، استفاده کنید. اگر مادر شوهر شما نوشیدنی خاصی دوست دارد، برای او تهیه کنید تا همراه با غذا لذت ببرد.
4
برای دیدن مادر شوهر خود برنامه ریزی کنید.
وقتتان را طوری تنظیم کنید که کارهایی انجام دهید که او از آنها لذت می برد و به این وسیله به او اهمیت دهید و از او قدردانی کنید. علاقه مندی ها و چیزهایی که به آنها علاقه ندارد را در نظر داشته باشید. به عکاسی بروید و عکس هایی از او در حالی که همراه با فرزندان و نوه هایش است بگیرید. برنامه ای ترتیب دهید که به یک چشمه ی آب گرم بروید تا او از ماساژ و پدیکور لذت ببرد. در یک رستوران جدید میز رزرو کنید.
نکات و هشدارها
اگر مادر شوهر شما می خواهد در این برنامه ها همه چیز تحت کنترل خودش باشد، سعی کنید که خودتان راهی برای مصالحه با او پیدا کنید و همسرتان را در این مسائل دخالت ندهید.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: چگونه


ویدیو مرتبط :
هدیه - کادو مناسب برای تولد مادر شوهر - مادر زن - خواهر شوهر