فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



راه‌ توفیق در اجرای مهندسی فرهنگی توفیق در حل آسیب‌های اجتماعی است


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دومین اجلاس ارتقای توانمدی شوراهای فرهنگ عمومی استانها گفت: یکی از راه‌های توفیق در اجرای مهندسی فرهنگی توفیق در حل آسیب‌های اجتماعی است.

وی در ادامه افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی لجستیک و پشتیبان شورای فرهنگ عمومی استانهاست.

مخبر خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی در سطح ملی و استانها باید به حل آسیب‌های اجتماعی فکر کند و برای تحول فرهنگی شورای فرهنگ عمومی باید سهم خود را ایفا کند.

دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: در بودجه سال آینده و برنامه ششم کارگروهی تشکیل شده تا پیرامون مواردی چون اجرای مهندسی فرهنگی، پیوست فرهنگی منطقه و استان و ملی، مقابله با آسیب های اجتماعی کار کند، از این رو این موضوعات در برنامه ششم و بودجه سال اینده حتما با اولویت بالا همراه خواهد بود، اعتبار کافی و مناسبی هم تدارک دیده شده است، اما راه حلهای مناسب حائز اعتبارات خواهد بود. بر این مبنا این امکان را در اعتبارات کلان و برنامه ششم و گزاره ها شاهد خواهیم بود.

مخبر تاکید کرد: تنها مسیری که تا استانها و شهرستانها استمرار دارد شورای فرهنگ عمومی است و این یک شجره طیبه برای جریان فرهنگی کشور است لذا تقاضا دارم برنامه ریزی شود تا جلسات اختصاصی در استانها در موضوع فرهنگ عمومی داشته باشیم. این کار ضروری است چون واقعیتهای هر منطقه صرف نظر از اشتراکات ملی تفاوتهای منطقه ای دارد تا ما متناسب با تفاوتها و مزیتها برنامه ریزی کنیم.

 

این خبر به روز می‌شود...

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
توفیق الهی