فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اعلام آمادگی 483 ناشر برای شرکت در نهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام


عمران خودآموز روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد ناشر در سامانه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران ثبت نام کرده اند و با توجه به فضای سه هزار و 600 متری مکان نمایشگاه، بیشترین ناشران برای شرکت در این نمایشگاه انتخاب خواهند شد.
وی با بیان اینکه امکان حضور ناشران استان هم در نمایشگاه فراهم است، ادامه داد: هماهنگی برای حضور ناشران معتبر استان ایلام در این نمایشگاه انجام گرفته است.
خودآموز اظهار کرد: این نمایشگاه پس از وقفه ای سه ساله سوم تا 9 دی ماه امسال با مشارکت دستگاه های عضو ستاد برگزاری نمایشگاه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در سوله اداره کل غله استان برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام یادآور شد: در حاشیه این نمایشگاه برنامه های جانبی نظیر برگزاری کارگاه های آموزشی، نشست تخصصی نقد کتاب نیز برنامه بریزی شده است.
وی اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب سال 91 در این استان برگزار شد و تا امسال به علت عدم تامین منابع مالی امکان برگزاری این نمایشگاه وجود نداشته است.
7171/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مدیرعامل شرکت فرهنگ فیلم در نمایشگاه کتاب فرانکفورت