فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مجوز انتشار 103 آلبوم موسیقی طی دو ماه گذشته صادر شده است


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجوز 103 آلبوم، در گونه‌های مختلف موسیقی طی ماه‌های آبان و آذر 1394 صادر شده است.

از این تعداد 40 مجوز به موسیقی پاپ و 37مجوز به موسیقی سنتی و 14 مجوز به موسیقی کلاسیک و 12مجوز به گونه‌های دیگر موسیقی مانند موسیقی کودک، تلفیقی، مقامی و محلی و حماسی اختصاص دارد.

این آلبوم‌ها بنا به تقاضای 54 موسسه و شرکت تهیه و تولید آثار صوتی، طی دو ماه از سوی شوراهای فنی شعر و موسیقی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی، مورد بررسی و کار‌شناسی قرار گرفته و مجوز آن‌ها صادر گردیده است.

در بین 103 مجوزی که برای این آلبوم‌ها صادر شده است، اسامی بسیاری از هنرمندان شاخص گونه‌های مختلف موسیقی کشور همچون: صادق آهنگران، با آلبوم «ما مرد نبردیم» در بخش موسیقی حماسی، همایون شجریان با آلبوم «خداوندان اسرار» و سالار عقیلی با آلبوم «قصه باران» دربخش موسیقی سنتی، محسن شریفیان با آلبوم «جانان» در بخش موسیقی محلی، گروه چارتار با آلبوم «جاده می‌رقصد»، محسن یگانه با آلبوم «نگاه من»، شهرام شکوهی با آلبوم «تا نفس هست»، رضا صادقی با آلبوم «فقط گوش کن و مهدی مدرس با آلبوم» شب خیالی «در بخش موسیقی پاپ به چشم می‌خورند. همچنین آلبوم» صدای تهرون قدیم «اثر هنرمند فقید مرحوم مرتضی احمدی مجوز انتشار دریافت داشته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شهنام شهابی در تدارک انتشار آلبوم موسیقی اش می گوید!