فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مسابقات قرآن ویژه خانواده شهدا و ایثارگر گلستان در گنبدكاووس آغاز شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم افتتاحیه این مسابقات روز پنجشنبه با حضور معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان، رئیس بیناد شهید و رئیس دانشگاه پیام نور گنبدكاووس درمحل این دانشگاه برگزار شد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان درحاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: برگزاری مسابقات قرآن كریم ویژه خانواده های معظم شاهد و ایثارگران هر ساله در سراسر كشور و نیز این استان برگزار می شود.
محمدعلی طالع زاری با تبریك عید مبعث افزود: امسال بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن كریم با شركت 528 نفر از فرزندان خانواده های شاهد و ایثارگران گلستان در مرحله شهرستانی در اسفند 94 آغاز شد كه از این تعداد 201 نفر به مراحل استانی راه یافتند.
وی گفت: امروز پنجشنبه 16 اردیبهشت، 201 نفر راه یافته به مرحله استانی این مسابقات از شهرهای مختلف گلستان در رشته های 'قرائت، ترتیل، حفظ، تفسیر و مفاهیم' و در دو گروه جداگانه خواهران و برادران با یكدیگر به رقابت می پردازند و نفرات برتر هر رشته كه حدنصاب و امتیاز لازم را كسب نمایند، به مرحله كشوری این مسابقات راه می یابند.
طالع زاری، ترویج و گسترس بیش از پیش فرهنگ قرآنی دربین خانواده بزرگ شاهد و ایثارگران را از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی دانست و اضافه كرد: نفرات برتر مرحله استانی این دوره از مسابقات به مرحله كشوری كه تابستان امسال در یكی از استان ها كه هنوز نام آن مشخص نیست، راه می یابند.
استان گلستان با یك میلیون و 850 هزار نفر جمعیت، سه هزارو 642 شهید، 12 هزارو 842 جانباز و یك هزارو 175 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی و میهن نموده است كه افزون بر 500 شهید والامقام آن از شهرستان 360 هزار نفری گنبدكاووس درشرق این استان می باشد.
/3039/1860

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازدید از خانواده شهید و ایثارگر