سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



آموزش گل تزئینی قلاب بافی


آموزش گل تزئینی قلاب بافیتار و پود/ آموزش بافت یه گل پرکاربرد که مخصوصا” برای تزئینات مو مثل گیره ،کش وکلیپس خیلی استفاده میشه.
برای شروع داخل دایره جادویی تعداد ۱۲ پایه کوتاه می بافیم نخ را کور می کنیم.
حالا با نخ متفاوت کار را ادامه می دهیم
بافت هر گلبرگ این گل تقریبا” شبیه بافت دانه ذرتی می باشد که آموزش بافت دانه ذرتی را می توانید در لینک زیر دنبال کنید !!!
سه زنجیره می زنیم
در همان دانه نخ را پشت قلاب می اندازیم واونقدربه سمت بالا می کشیم که هم ردیف با سه زنجیره بافته شده قرار بگیرد .
حالا یک بار پشت میل می اندازیم ودر خانه بعدی دوباره نخ را رد می کنیم ودوباره یکبار دیگر پشت میل می اندازیم و یک بار دیگر از همان دانه رد می کنیم که در مجموع شد ۵ دانه !!!(درست مثل بافت دانه ذرتی ۵تایی)
حالا یکبار دیگه نخ رو پشت میل می اندازیم و همه را با هم به یکباره یکی می کنیم.
دوباره سه زنیجره می زنیم و گلبرگ بعدی را می بافیم.فقظ توجه داشته باشید که هر گلبرگ در دو دانه بافته می شود که ما ۱۲ دانه داشتیم با ۶ گلبرگ!!!
برای اینکه بخواهید از این گل برای کلیپس در سایز بزرگتر استفاده کنید فقط کافیست که تعداد زنجیره اول هر گلبرگ را بیشتر کنید وهمچنین تعداد پشت میل انداختن را بیشتر کنید مثلا ۸ تا ۱۰ بار پشت میل انداختن کار را پفی می کند.
با کمی تمرین می توانید به راحتی این گل را در سایز های مختلف ببافید !!!

منبع:


ویدیو مرتبط :
آموزش قلاب بافی ۱ (پونی)(زرافه تزئینی)