فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



علیمردانی: حضورم در «قرعه» تلخ نیست/گفتند حتما در «پایتخت5» حضور دارم


محمدرضا علیمردانی بازیگر سریال نوروزی «قرعه» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: در این سریال نقش جهانگیر را بازی می‌کنم که همانطور که دیدید فقط می‌توانم عبارت ناچار بودن را به او بگویم.

وی ادامه داد: جهانگیر در شرایط سختی قرار گرفته است که باید خانواده را از لحاظ مالی حمایت کند. شاید این فرد به دلیل شرایط بوجود آمده متلک پران باشد،اما من در اجرا سعی کردم تا او را فردی تلخ بازی نکردم تا مخاطب از دیدنش غصه بخورد.

وی در قیاس شخصیت جهانگیر «قرعه» و بائو در «پایتخت» نیز بیان داشت: جهانگیر تیپ شخصیت است و من نیز به عنوان بازیگر سعی می‌کنم تا این نقش را کاملا واقعی بازی کنم طوریکه مردم حس کنند که ما به ازای بیرونی‌اش را دیده‌اند و به آنها نزدیک است.معتقدم که نباید یک کاراکتر را با نمک بازی کرد،بلکه باید آن فرد را زندگی کرد و برای دوری از تلخی شخصیت ریزه کاری‌هایی را به هر کاراکتری افزود.

بازیگر سریال «پایتخت4» ادامه داد: دوست دارم که مردم نقش‌هایی را که بازی می‌کنم را باور کنند،شاید جالب باشد بدانید که حتی با بچه‌هایی که در سریال نقش فرزندانم را بازی می‌کنند طوری رفتار کردم که بدون اینکه از آنها بخواهم مرا بابا خطاب قرار دهند، خودشان به من می‌گویند بابا. حین ضبط سریال هر زمان که استراحت داشته باشیم واقعا برایشان زمان می‌گذارم و با آنها بازی می‌کنم.

علیمردانی درباره حضورش در سریال «قرعه» گفت: ابتدای سال 94 قرار بود تا در کاری دیگر با برزو نیک نژاد همکاری داشته باشم،اما خب به دلایلی اصلا آن اثر ساخته نشد و از همان زمان خیلی دوست داشتم تا با ایشان همکاری داشته باشم تا اینکه برای این سریال با من تماس گرفتند و بعد از صحبت با نیک نژاد از نقش جهانگیر و ویژگی‌های شخصیتی‌اش خوشم آمد.

وی ادامه داد: شاید تفاوت ظاهری این شخصیت با بائو بیشتر به چشم بیاید، اما در کل این دو شخصیت از زمین تا آسمان با یکدیگر تفاوت دارند.

دوبلور انیمیشن‌های تلویزیونی درباره استقبال مخاطب بیان داشت: از الان نمی‌شود استقبال مخاطب را پیش بینی کرد. ما تمام تلاشمان را به کار بستیم تا کاری خوب را به مخاطب ارائه دهیم، اما باید ببینیم نتیجه آن چه خواهد شد.از طرفی نباید این را هم نادیده گرفت که یکی از ویژگی‌های آثار نیک نژاد این است که او همیشه بیشترین اهمیت را به رضایت مردم می‌دهد و بر همین اساس من نیز امیدوارم تا مردم بتوانند با این سریال ارتباط برقرار کنند.

علیمردانی با اشاره به بداهه پردازی و استفاده از تکه کلام در سریال‌های نوروزی نیز گفت: اگر کارگردانی به بازیگر اجازه استفاده از تکه کلام و بداهه پردازی بدهد به زیرکی او برمی‌گردد و مشخص می‌شود که تا چه اندازه می‌تواند از استعدادهای بازیگرانش به خوبی استفاده کند.نیک نژاد نیز از این دسته افراد است که به راحتی اجازه مشورتو همفکری را به بازیگرانش می‌دهد. یادم است در «پایتخت4» اصلا به دنبال تکه کلام نبودم و فقط یک لحظه هنگام تمرین کردن، یاد فردی  شبیه بائو افتادم که با وجود سن بالا و قد و هیکلش مادرش را با لفظ مامانی صدا می‌زد و زمانیکه در جمع مطرح کردم دیدم که تنابنده و سایر بازیگران از آن استقبال کردند. در ادامه هم من در فضاهایی که برای این تکه کلام مناسب بود، از آن استفاده کردم.

وی درباره حضورش در «پایتخت5» نیز گفت: طبق صحبت‌هایی که با تنابنده و مقدم داشتم به من گفته‌اند که حتما در «پایتخت5» حضور خواهی داشت.

گوینده تمام شخصیت‌های انیمیشن «دیرین دیرین»  با اشاره به ادامه تولید این انیمیشن گفت: همچنان مشغول ضبط «دیرین دیرین» هستیم که در ایام نوروز پخش خواهد شد که سوژه اصلی آن فرهنگی و اقتصادی است.همچنان به تدریس مشغول هستم و قرار است به زودی تک تراکی را با خوانندگی خودم روانه بازار کنم.

سریال «قرعه» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی محمود  اتحادی هر شب در ایام نوروز از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
حضور محمدرضا علیمردانی در برنامه حرف حساب