فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تولید محتوای كتاب های پایه دهم پایان یافت


به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش به نقل از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، حجت‌الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان اظهاركرد : امیدوارم سال تحصیلی آینده مانند سال‌های دیگر دانش‌آموزان در اول مهر با كتاب درسی، تحصیل را آغاز كنند.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی افزود: كتاب تمام پایه‌های تحصیلی اول تا نهم به همراه كتب پیش دانشگاهی به چاپ رسیده است و مشكلی برای توزیع این كتاب‌های درسی نداریم.
وی تصریح كرد : در سال تحصیلی آینده با توجه به استقرار سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، پایه یازدهم خالی خواهد بود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینكه تولید محتوای پایه دهم انجام شده است و پیش‌نویس آنها در حال اتمام است و منتظر اعتبار بخشی و نظرخواهی از معلمان استان‌ها هستیم، خاطرنشان كرد: از آخر خردادماه، چاپ سپاری كتب آغاز می‌شود و 15 شهریور ماه به اتمام می‌رسد تا اول مهر كتاب‌ها در استان‌ها توزیع شود.
فراهنگ **1085**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
كتاب های پایه نهم